SSC Annonser Säljes – Delar GT rives, allt skall bort

• Detta ämne har 235 svar, 23,487 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av tendency.
Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 236 totalt)
  • Författare
    Gilarski
    Deltagare

har du kvar något alls nu? 😮

Bara småkraffs, spakstället vid ratten, Airbag/tut-snurran, igniter coil, några sensorer, men annars är allt borta 😮

Impreza99
      Deltagare

Hej.
        Du har inte mittkonsoll samt lucka & innehåll vid instrument bräda?

Gilarski
        Deltagare

Hej.
          Du har inte mittkonsoll samt lucka & innehåll vid instrument bräda?

Tyvärr inte, sålt 😮

Impreza99
          Deltagare

Ligger hemma hos mig. 🙂 Kan trösta Impreza99 med att det är rätt skamfilat och inget man direkt vill sätta in i en fräsch bil enligt mig, gör inget i mitt fall eftersom skiten ska flockas ändå. 🙂

Oki 🙂 Mitt e ras med.. fattas skruv å e sönder.. Men få leta vidare..
            E iaf på jakt efter 2 dörrsidor fram samt mittkonsoll + lucka på intrumentbräda..

Rednavas
            Deltagare

Tjena! du har inte fronten kvar?? ser att den förvunnit från listan men hittar ingen som frågat efter den :p

Gilarski
              Deltagare

Tjena! du har inte fronten kvar?? ser att den förvunnit från listan men hittar ingen som frågat efter den :p

Tjena, när jag plockade av den såg jag att den hade väl mycket märken/sprickor undertill, kunde inte med att sälja den -> åkte på tippen istället.

Rednavas
                Deltagare

ok :p trist.. ville ha nån front man inte behövde va så rädd om i vinter så hade vart perfekt för mej 🙂

Gilarski
                  Deltagare

ok :p trist.. ville ha nån front man inte behövde va så rädd om i vinter så hade vart perfekt för mej 🙂

Ajfan 🙁 då hade den varit perfekt :rolleyes:

Rednavas
                    Deltagare

Ja, precis:) men nu är det som det är:p du kan ju tipsa om mej om du hör om nått liknande;)

Patrikwa
                      Deltagare

Är förarstolen kvar? Är det samma färg på tyget i alla GT så den matchar i min bil?
                        Inte sett något om LMMen, är den till salu och isåfall vilket skick och pris? =)

Gilarski
                        Deltagare

Är förarstolen kvar? Är det samma färg på tyget i alla GT så den matchar i min bil?
                          Inte sett något om LMMen, är den till salu och isåfall vilket skick och pris? =)

Jag har endast LMM röret kvar tror jag. Stolarna i en kombi är mörkblå/lila mönstrade, tror de är svart/grå i en sedan (99-00). Tyvärr finns inte stolarna kvar (åkte på tippen).

Patrikwa
                          Deltagare

Aha då var det ändå fel färg som sagt, synd =/

dj_pelle
                            Deltagare

Finns den återcirkulerande GT dumpen kvar så tar jag den. Ring mig på 070 690 87 40

Gilarski
                              Deltagare

Finns den återcirkulerande GT dumpen kvar så tar jag den. Ring mig på 070 690 87 40

Jag e lessen, även den är såld.

Gilarski
                                Deltagare

Detta finns & köpa (+ lite annat jag säkert glömt).
                                  Rattgivare/Airbag/tuta : 500 kr
                                  Mätarhållare A-stolpe 3 klockor (högerstyrd) : 200 kr
                                  Mätarhållare monteras uppe på ip 3 klockor : 200 kr
                                  Ignition coil, sitter normalt på insuget [fint] : 350 kr
                                  Sidodörr sensorer : 100kr/st
                                  Domkraft/verktyg : 100 kr
                                  Backspegel inre : 100 kr
                                  Innebelysning, tak : 50 kr
                                  Spakställ(blink/heljus etc.) : 200 kr

Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 236 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.