SSC Annonser Köpes – Delar GT saker

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Sternborn
    Deltagare

Ska vi ta och göra nån typ av gruppköp då?
      Hur många är det som vill handla något från HT Autos?

Jag är som tidigare sagt intresserad av en p1 läpp och sti8 scoopet (det låga) 😀

Gilarski
      Deltagare

Jag är intresserad också men f@n, nu har jag bränt 10 lax på diverse saker (STI toppar + lite annat till subban+ Banlicens kurs) så jag skulle behöva vänta till nästa lön, vet inte om ni orkar vänta 🙁

Om vi beställer 3 saker till samma adress så slipper vi frakten. Några alternativ:

1. Några i Sthlm får sina saker levererade till en address där, jag måste då kolla med en kille på forumet om han kan ta med sakerna ner

2. Några i Göteborg får sina saker levererade till en address där, vi får kolla om nån kan ta med sakerna till Sthlm.

Några mer alternativ som vi kan fundera på ?

Sternborn
        Deltagare

Jag är intresserad också men f@n, nu har jag bränt 10 lax på diverse saker (STI toppar + lite annat till subban+ Banlicens kurs) så jag skulle behöva vänta till nästa lön, vet inte om ni orkar vänta 🙁

Om vi beställer 3 saker till samma adress så slipper vi frakten. Några alternativ:

1. Några i Sthlm får sina saker levererade till en address där, jag måste då kolla med en kille på forumet om han kan ta med sakerna ner

2. Några i Göteborg får sina saker levererade till en address där, vi får kolla om nån kan ta med sakerna till Sthlm.

Några mer alternativ som vi kan fundera på ?

Jag väntar gärna tills nästa lön, men då kan vi planera i förväg så vi vet vad som ska beställas 🙂

ok 3 saker får vi lätt ihop 😀

För mig spelar det ingen roll vart vi fraktar grejerna bara jag får dom till slut 🙂

Gilarski
          Deltagare

F@n, vi snodde hela tråden med buller & bong, ursäkta ”Vad Vet Jag” 😮

Kanske vi skall starta en HT Auto Gruppköp tråd istället…:rolleyes:

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.