Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
  • Författare
    Subaru Robban
    Deltagare

Jag har inte nått effekt mål, för den ena killen säger en sak å nån annan nått helt annat, så vad jag har hört så landar den mellan 350-400Hp i STORA svängar, jag har för mej att jag ska ha sidomatade spridare, 730CC – 800CC lär väl funka, är det nån som har? 😛 😉 / Robban

Kvarnis
      Deltagare

effekten beror på turbon

Kvarnis
        Deltagare

effekten beror på turbon

Subaru Robban
          Deltagare

Turbon jag har är ett aggregat som JRM har tagit fram som ska hänga med… / Robban

Subaru Robban
            Deltagare

Turbon jag har är ett aggregat som JRM har tagit fram som ska hänga med… / Robban

STIred
              Deltagare

Skulle gissa att det är liknande turbo som Manuel kör med, har för mig det var nån vf22hybrid, minns dock inte 100% Den ska vara god för nära 400hk. Då räcker 700cc spridare utan problem. Funkar nog även med 550cc+regulator

Men varför inte köpa spridarna direkt av JRM?

STIred
                Deltagare

Skulle gissa att det är liknande turbo som Manuel kör med, har för mig det var nån vf22hybrid, minns dock inte 100% Den ska vara god för nära 400hk. Då räcker 700cc spridare utan problem. Funkar nog även med 550cc+regulator

Men varför inte köpa spridarna direkt av JRM?

Subaru Robban
                  Deltagare

Jo det kan jag göra, det va det som var planen, men det är säkert billigare att köpa nya eller bättre begagnade spridare av nån privat person än att köpa dom på affär eller JRM / Robban

Subaru Robban
                    Deltagare

Jo det kan jag göra, det va det som var planen, men det är säkert billigare att köpa nya eller bättre begagnade spridare av nån privat person än att köpa dom på affär eller JRM / Robban

pannan
                      Deltagare

Är det Momentum turbon?

Råder dig att registrera dig på http://www.nasioc.com och surfa lite angående det aggregatet.

Subaru Robban
                        Deltagare

Nja så hette den inte, har inte hört det förr 🙁 / Robban

Subaru Robban
                          Deltagare

Inte ett napp? / Robban

Mats
                            Deltagare

Ett tips kanske??
                              http://www.blocket.se/vi/9020182.htm?ca=15_s

Mats GBG
                              Regionsansvarig Göteborg

Subaru Robban
                              Deltagare

Dom e sålda, har ringt på dom redan, men är det nån som har haft nånting med http://www.pure-pf.com att göra förut? priserna på spridarna va dunder bra tyckte jag iaf / Robban

Kvarnis
                                Deltagare

Du dom spridarna passar inte dina fuelrails !

Köp nya Spridare från http://www.zenperformance.co.uk
                                  kostar ca £400 dvs ~5500:- så slipper du bekymmer i huvudtaget !!!

Dom kommer ksota bra mycket mer än det du sparar på at handla fel spridare til dina rails !!!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.