Två stycken fina pälor stod det nere vid Hotel Strand i Borgholm midsommardagen.
GT.n stod inne på hotel parkeringen med ett SSI Region Stockholm märke i bakrutan.
Och Sti.n stod några meter bort på gatan stylad med alla rallydekaler och Solberg i rutan.
Jag var oxå där sent på midsommardagen o gled runt lite med imprezan.
Han med den rallystraipade satt i sin bil, var inte med i klubben så han fick ett kort. Men jag tror att det är den som ligger ute på blocket, så han är nog svårflirtad.
MVH C Andersson / Mr Konjak
“Det var bättre förr…
när kvinnor var kvinnor
män var män och fikus
var en krukväxt”
Okej, Dig såg jag aldrig, men vi åkte hem vid sju tiden så du kanske var där senare. Synd de!
/Nicke
Jag var oxå där sent på midsommardagen o gled runt lite med imprezan. Han med den rallystraipade satt i sin bil, var inte med i klubben så han fick ett kort. Men jag tror att det är den som ligger ute på blocket, så han är nog svårflirtad.MVH C Andersson / Mr Konjak”Det var bättre förr…när kvinnor var kvinnormän var män och fikusvar en krukväxt”
tjollahopp.GT:n var min du såg. Låg på hotellet tors-sön.Den blå WRX:en såg jag med nån gång tuffa runt.Min fick dock stå parkerad hela helgen pga…..ja alkoholen. :+
Där ser man. jag såg även en annan, fast med 3 extralysen som rullade förbi utanför hotellet, tror det var på fredagen.
Var du på strand något och festade då? Vi var där på afterbeach på lördagen. Coolt band 😛
/Nicke