SSC Allmänt snack Allmänt småprat Håll tummarna och lyssna på P3…

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

>
      >*hihi* Om jag kommer med i radion dårå, så ska jag hälsa till
      >min
      >störste supporter – Den alltid lika goe herr Block från
      >Värsterås 😉 😀
      >

Låter bra 🙂 Lura inte i reportern också att det är krön på isarna bara… 😉 😀 🙂

MarieT
      Deltagare

I morgon är det dags för Fördomsprofilen på Christer i P3, som går mellan 14-16. Där ska Peter Sundfeldt & Joel Holm ställa frågor som handlar om bilar till nån och sedan berätta för en vad man är för människa. Det är rätt kul att lyssna på! 🙂

Hur som helst, jag har mailat in och sagt att jag vill vara med! Det vore kul att se vad de kan ställa för ”diagnos” på mig, eftersom jag antar att jag är en tjej som skiljer mig något från mängden när det gäller bilar och motorer… :+

Håll tummarna att det blir jag som får vara med och glöm inte att lyssna om det blir jag! 🙂

/M

MarieT
        Deltagare

Jaha, så har man haft sina ”15 minutes of fame” 🙂

Sammanfattningsvis… Det kändes att de tyckte att tjejer inte riktigt hänger med när det gäller bilar. Frågorna var lite väl neutrala 🙂

37 år vart man också, vet inte riktigt hur jag ska tolka det 😉

Shoulder-pads! Nej, där var man ju tvungen att protestera vilt! 😀

Kör sansat, men markerar hårt om det är dumskallar ute… Ja, där kunde man ju hålla med. Men ibland kör man ju för fort… 🙂

Att kvinnor kan köra lika bra som män är ju en sanning! Dock med modifikation, för är det nån som är extra tafflig i trafiken, nog fasen är det en tjej… Eller en gammal farbror dårå 😉

Ja, vad ska man säga, det var himla kul iaf, trots att jag inte riktigt tyckte att Peter & Co tog mig på allvar för att jag var tjej… 🙂

/M – körminstlikabrasomvilkenkarlsomhelst

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.