› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Hallands Nyheter kan Streetracing
- Detta ämne har 10 svar, 1,666 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 7 månader sedan av
Grusdraparn.
-
FörfattareInlägg
-
26 juni, 2007 kl. 19:05 #10325
MittX
DeltagareSom sagt läste i Hallands Nyheter idag om streetracingen i Varberg…
läs och begrunda och få dig kanske ett litet skratt… dom där Tidningarna vet precis hur det går till:Litet klipp ur tidingen: ”Oftast är bilarna av japanskt märke, ”trimmade” med ett chip.
– De har hur många hästar som helst.
Bilarna känns igen på att avgasrören är minst fyra tum, de har vinge på bakskuffen och är utrustade med kjolpaket.
– Grundpriset för varje bil ligger runt 70000, men är, med utrustning, värda tre gånger så mycket. De behandlar bilarna som skit.”jag fyller upp kraven på avgassystem, vinge och chip
men läs hela: http://www.hn.se/m_standard.php?id=715512&avdelning_1=109&avdelning_2=169&%5DHallands Nyheter – Hallands lokala nyhetstidning
26 juni, 2007 kl. 19:11 #114562Nr4
DeltagareHaha.. den dära var bra.
26 juni, 2007 kl. 19:17 #114560Hasse83
DeltagareHela denna historian började med Falkenberg/Varberg/Halmstads streetracers.
fi fan sicken patetisk artikel. dock troligen är all text bara utdragen direkt från insändaren..
200 km/h man vill ej behandla fina bilar så. 😀
26 juni, 2007 kl. 19:23 #114555MittX
Deltagarejapp och som det står så bör väl alla ha en bärbar dator i sin bil va? va har ni för märke?? 😛 😛 😛
26 juni, 2007 kl. 21:22 #114556Lefty
DeltagareClas-Göran måste ha varit med många år 🙂 fniss
Ni måste vara många där nere som kör japps och rattlås. Rattlås sux
26 juni, 2007 kl. 21:47 #114557Surbarbro
Deltagarejapp och som det står så bör väl alla ha en bärbar dator i sin bil va? va har ni för märke?? 😛 😛 😛
Vad jag vet är min hyfsat liten och grå!;)
27 juni, 2007 kl. 08:30 #114561whitestripe
Deltagaredet är ju så man både skrattar åt hans okunnighet och samtidigt blir förbannad!
I detta land så förlitar sig befolkning helt på tidningsmedia och här ser vi ju hur fel det kan bli om man gör det….
Fy fan vad streetrace det skulle vara här i stan om allt det stämde.
det finns 12-14 evos och 5-6 subbor. Ska väl tilläggas att jag bor i jäkligt liten stad!
28 juni, 2007 kl. 00:51 #114558Boki
DeltagareVA!? Finns det en ”laptop” i min bil!? 😀 😀
28 juni, 2007 kl. 10:47 #114563Ulvenhag
DeltagareDär har ni en kille som är riktigt påläst!HAHA!
När jag har kört lite nattliga aktiviteter så har det inte funnits några pengar med i potten..vet inte om Claes-Göran har missat nåt som kallas för ÄRA!
Det är i alla fall det vi kör om…30 juni, 2007 kl. 15:42 #114559Blackie
Deltagarejorå om pengar körs det om ibland.
sträckan han skriver om är ju bara vägen man tar sig ifrån stan till racing stället. Och brukar ofta åka lugnt i tätbebyggt samhälle.
Men vad gör dom när man åker ut till industri områden som är stängde under helgen och spärrar av vägen för street. Jo då bygger dom väg bulor. Och därigenom måste flytta sig till en mindre lämplig väg.
Hade varit fint och hafft ett gammalt övergivet flygfält eller dylikt i närheten. men men..
Finns alltid folk som klagar och kommer klaga. Även om det inte skadar en jäkel förutom dom som är med på det så blir ju mäniskor sura pågrund av att dom kan skada sig själva .. ? ..
Och den där j* nissen som skrivit artiklen. Idiot han har nog sett för mycket på fast and furious. Laptops ? Finns något som kallas mobil som man kan skicka sms på. Iq befriade journalister i ett nöt skal.
30 juni, 2007 kl. 16:10 #114554Grusdraparn
DeltagareKlart man har en laptop, hur ska man annars tanka ur Dashloggern 😀 }( 😀
/K – kör HP
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.