Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    GoRzA
    Deltagare

Hejsan! Jag har nyligen påbörjat en utbildning i Halmstad så jag kommer vara här mycket. Har vi några ssc medlemmar i Halmstad som är sugen på att visa mig lite trevligt vägar och allmänt bra ställen att köra en runda på? Mvh Dennis Pedersen

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Grovsnus
      Deltagare

Jag bor 4,5 mil norrut (falkenberg). Nån väg har man väl hittat med åren. Vi får väl mötas upp nån gång och köra runt lite

Skickat från min D5503 via Tapatalk

SSC #1596
        Oyp_Oyp

enuk
        Deltagare

Jag bor i Halmstad, trevligt med lite mera Subaru i Halmstad. Finns ett par imprezor runt i stan men man ser dom inte så värst ofta.

Kan tipsa om Onsdagar 18.00 och Lördagar 19.00(har för mig det var så) så är det lite spontanträff för oss bilintresserade på Halmstad Arena parkeringen, då vi snackar lite skit med varandra men brukar även åka till random utvalt ställe för att antingen käka glass eller ta en kaffe.

Är själv inte från Halmstad men har bott här i ca 3.5år nu så lite hittar man väl runt.

Så ser du en grå bugeye med 4extraljus frampå så är det troligtvis jag 🙂

GoRzA
          Deltagare

Jag bor 4,5 mil norrut (falkenberg). Nån väg har man väl hittat med åren. Vi får väl mötas upp nån gång och köra runt lite

Skickat från min D5503 via Tapatalk

Härligt! Det får vi ordna. Jag kommer bara att vara i Halmstad på veckodagarna men om du har lust att mötas upp någon dag gör jag gärna det. Jag har dock inte koll på vilka kvällar jag är ledig fören fredagen veckan innan….. Men jag kan dra iväg ett medelande på fredag hur nästa vecka ser ut.

GoRzA
            Deltagare

Jag bor i Halmstad, trevligt med lite mera Subaru i Halmstad. Finns ett par imprezor runt i stan men man ser dom inte så värst ofta.

Kan tipsa om Onsdagar 18.00 och Lördagar 19.00(har för mig det var så) så är det lite spontanträff för oss bilintresserade på Halmstad Arena parkeringen, då vi snackar lite skit med varandra men brukar även åka till random utvalt ställe för att antingen käka glass eller ta en kaffe.

Är själv inte från Halmstad men har bott här i ca 3.5år nu så lite hittar man väl runt.

Så ser du en grå bugeye med 4extraljus frampå så är det troligtvis jag 🙂

Nice! Jag kör en svart gc8 version 2 med version 6 vinge. Ser du mig så fånga gärna min uppmärksamhet (är jag ute och kör så är det förmodligen bara nöjeskörning) så kan vi åka en runda. Onsdagsträffarna låter perfekt, jag är inte säker på att jag är ledig alla onsdagskvällar men det låter riktigt trevligt. Jag får schemat för kommande vecka på fredagar så kan vi styra upp något.

KingCon
              Deltagare

Köpte min för någon månad sedan och har precis gett den en ny service med oljor och kamrem. Kör på odubbade vinterdäck men får mina nya sommarhjul i morgon så nu ska det köras på allvar. Onsdagsträffen låter ju trevlig. Hör gärna av er om nån körning så hänger jag på.

Uppvuxen i Halmstad så hittar rätt bra. Vägen från Brogård till Åled är full med kurvor och sen i Åled tar man mot Simlångsdalen. Är man inte nöjd där så fortsätter man därifrån mot Eldsberga.

GoRzA
                Deltagare

Köpte min för någon månad sedan och har precis gett den en ny service med oljor och kamrem. Kör på odubbade vinterdäck men får mina nya sommarhjul i morgon så nu ska det köras på allvar. Onsdagsträffen låter ju trevlig. Hör gärna av er om nån körning så hänger jag på.

Uppvuxen i Halmstad så hittar rätt bra. Vägen från Brogård till Åled är full med kurvor och sen i Åled tar man mot Simlångsdalen. Är man inte nöjd där så fortsätter man därifrån mot Eldsberga.

Nice det verkar ju finnas ett litet gäng med Subaru folk här

KingCon
                  Deltagare

Hur ser det ut på onsdag? Är det fortfarande träff vid areånan eller är den slut för säsongen? Om det är träff, nån som e sugen på att åka dit?

enuk
                    Deltagare

Det brukar vara stående att det är träff varje onsdag och lördag, men det brukar komma upp ett inlägg på facebook för Halmstad Streetmeet’s.

Tänkte iaf att jag skulle glida över dit å hänga en stund, brukar börja kl 18 på onsdagar, jag brukar komma dit lite senare då jag slutar jobbet kl 18

Här är halmstad streetmeets FB

Surbarbro
                      Deltagare

Heja Syd!
                        Synd att jag är så långt bort. Annars hade jag varit med.
                        Ni har ju er reg. ansvarige i Falkenberg.
                        Häng på Mats.

Om inte annat så
                        Kommer jag/vi ner till nästa års raggarträff.

KingCon
                        Deltagare

Jag har ett sista möte kl 16:30 så bör vara klar vid kl 18. Jag tar en sväng dit och kollar om jag ser några subarus.

Grovsnus
                          Deltagare

Har aldrig blivit av att jag åkt dit innan, men har vi lite kokare på plats så kanske det är dags att ta sig i kragen…

SSC #1596
                            Oyp_Oyp

enuk
                            Deltagare

Jag kommer dit strax efter 18 då jag slutar jobba kl 18. Borde vara på plats runt 18.30

Christian S
                              Deltagare

Det brukar vara stående att det är träff varje onsdag och lördag, men det brukar komma upp ett inlägg på facebook för Halmstad Streetmeet’s.

Tänkte iaf att jag skulle glida över dit å hänga en stund, brukar börja kl 18 på onsdagar, jag brukar komma dit lite senare då jag slutar jobbet kl 18

Här är halmstad streetmeets FB

när drar det igång på lördagar? kan inte kika i länken eftersom man måste logga in och jag har inte facebook:D

enuk
                                Deltagare

På lördagar börjar vi runt 19

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.