- Detta ämne har 21 svar, 2,174 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 10 månader sedan av Rohlin94.
-
FörfattareInlägg
-
9 september, 2015 kl. 16:05 #34041GoRzADeltagare
Hejsan! Jag har nyligen påbörjat en utbildning i Halmstad så jag kommer vara här mycket. Har vi några ssc medlemmar i Halmstad som är sugen på att visa mig lite trevligt vägar och allmänt bra ställen att köra en runda på? Mvh Dennis Pedersen
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
9 september, 2015 kl. 17:12 #278165GrovsnusDeltagareJag bor 4,5 mil norrut (falkenberg). Nån väg har man väl hittat med åren. Vi får väl mötas upp nån gång och köra runt lite
Skickat från min D5503 via Tapatalk
SSC #1596
Oyp_Oyp9 september, 2015 kl. 18:35 #278174enukDeltagareJag bor i Halmstad, trevligt med lite mera Subaru i Halmstad. Finns ett par imprezor runt i stan men man ser dom inte så värst ofta.
Kan tipsa om Onsdagar 18.00 och Lördagar 19.00(har för mig det var så) så är det lite spontanträff för oss bilintresserade på Halmstad Arena parkeringen, då vi snackar lite skit med varandra men brukar även åka till random utvalt ställe för att antingen käka glass eller ta en kaffe.
Är själv inte från Halmstad men har bott här i ca 3.5år nu så lite hittar man väl runt.
Så ser du en grå bugeye med 4extraljus frampå så är det troligtvis jag 🙂
9 september, 2015 kl. 19:21 #278167GoRzADeltagareJag bor 4,5 mil norrut (falkenberg). Nån väg har man väl hittat med åren. Vi får väl mötas upp nån gång och köra runt lite
Skickat från min D5503 via Tapatalk
Härligt! Det får vi ordna. Jag kommer bara att vara i Halmstad på veckodagarna men om du har lust att mötas upp någon dag gör jag gärna det. Jag har dock inte koll på vilka kvällar jag är ledig fören fredagen veckan innan….. Men jag kan dra iväg ett medelande på fredag hur nästa vecka ser ut.
9 september, 2015 kl. 19:25 #278168GoRzADeltagareJag bor i Halmstad, trevligt med lite mera Subaru i Halmstad. Finns ett par imprezor runt i stan men man ser dom inte så värst ofta.
Kan tipsa om Onsdagar 18.00 och Lördagar 19.00(har för mig det var så) så är det lite spontanträff för oss bilintresserade på Halmstad Arena parkeringen, då vi snackar lite skit med varandra men brukar även åka till random utvalt ställe för att antingen käka glass eller ta en kaffe.
Är själv inte från Halmstad men har bott här i ca 3.5år nu så lite hittar man väl runt.
Så ser du en grå bugeye med 4extraljus frampå så är det troligtvis jag 🙂
Nice! Jag kör en svart gc8 version 2 med version 6 vinge. Ser du mig så fånga gärna min uppmärksamhet (är jag ute och kör så är det förmodligen bara nöjeskörning) så kan vi åka en runda. Onsdagsträffarna låter perfekt, jag är inte säker på att jag är ledig alla onsdagskvällar men det låter riktigt trevligt. Jag får schemat för kommande vecka på fredagar så kan vi styra upp något.
9 september, 2015 kl. 20:15 #278179KingConDeltagareKöpte min för någon månad sedan och har precis gett den en ny service med oljor och kamrem. Kör på odubbade vinterdäck men får mina nya sommarhjul i morgon så nu ska det köras på allvar. Onsdagsträffen låter ju trevlig. Hör gärna av er om nån körning så hänger jag på.
Uppvuxen i Halmstad så hittar rätt bra. Vägen från Brogård till Åled är full med kurvor och sen i Åled tar man mot Simlångsdalen. Är man inte nöjd där så fortsätter man därifrån mot Eldsberga.
9 september, 2015 kl. 20:24 #278169GoRzADeltagareKöpte min för någon månad sedan och har precis gett den en ny service med oljor och kamrem. Kör på odubbade vinterdäck men får mina nya sommarhjul i morgon så nu ska det köras på allvar. Onsdagsträffen låter ju trevlig. Hör gärna av er om nån körning så hänger jag på.
Uppvuxen i Halmstad så hittar rätt bra. Vägen från Brogård till Åled är full med kurvor och sen i Åled tar man mot Simlångsdalen. Är man inte nöjd där så fortsätter man därifrån mot Eldsberga.
Nice det verkar ju finnas ett litet gäng med Subaru folk här
14 september, 2015 kl. 19:17 #278180KingConDeltagareHur ser det ut på onsdag? Är det fortfarande träff vid areånan eller är den slut för säsongen? Om det är träff, nån som e sugen på att åka dit?
15 september, 2015 kl. 17:03 #278175enukDeltagareDet brukar vara stående att det är träff varje onsdag och lördag, men det brukar komma upp ett inlägg på facebook för Halmstad Streetmeet’s.
Tänkte iaf att jag skulle glida över dit å hänga en stund, brukar börja kl 18 på onsdagar, jag brukar komma dit lite senare då jag slutar jobbet kl 18
15 september, 2015 kl. 17:25 #278163SurbarbroDeltagareHeja Syd!
Synd att jag är så långt bort. Annars hade jag varit med.
Ni har ju er reg. ansvarige i Falkenberg.
Häng på Mats.Om inte annat så
Kommer jag/vi ner till nästa års raggarträff.15 september, 2015 kl. 20:38 #278181KingConDeltagareJag har ett sista möte kl 16:30 så bör vara klar vid kl 18. Jag tar en sväng dit och kollar om jag ser några subarus.
15 september, 2015 kl. 21:37 #278166GrovsnusDeltagareHar aldrig blivit av att jag åkt dit innan, men har vi lite kokare på plats så kanske det är dags att ta sig i kragen…
SSC #1596
Oyp_Oyp16 september, 2015 kl. 11:07 #278176enukDeltagareJag kommer dit strax efter 18 då jag slutar jobba kl 18. Borde vara på plats runt 18.30
16 september, 2015 kl. 16:43 #278164Christian SDeltagareDet brukar vara stående att det är träff varje onsdag och lördag, men det brukar komma upp ett inlägg på facebook för Halmstad Streetmeet’s.
Tänkte iaf att jag skulle glida över dit å hänga en stund, brukar börja kl 18 på onsdagar, jag brukar komma dit lite senare då jag slutar jobbet kl 18
när drar det igång på lördagar? kan inte kika i länken eftersom man måste logga in och jag har inte facebook:D
16 september, 2015 kl. 16:48 #278177enukDeltagarePå lördagar börjar vi runt 19
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.