SSC Allmänt snack Träffar Halmstad träff!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    rickey
    Deltagare

Låter intressant för en som ser sig efter en fin STi 🙂

Hasse83
      Deltagare

Jag tar en vända till Eurostop vid 19-19.30 tiden på fredag och ser om där är någon där 🙂

Statoil området antar jag? Det är ju ganska stort där.

gotte51
        Deltagare

Statoil var namnet.

Hoppas nu vädert håller sig 🙂

Ses där!

\Johan

David
          Deltagare

Om det är liknande väder imorgon som det har varit idag så röstar jag för att vi skjuter på träffen en vecka..

/D

rickey
            Deltagare

De sa på radio halland att det slulle sluta regna senare i kväll så fredagen och lördagen skulle det vara uppehåll och möjligen solsken så det ska nog bli fin fint! 😉

Hasse83
              Deltagare

Fredag låste sig för mig. Har ”par kväll” med middag å grejer.

Men lördagen är man fri från kjoltyget. Och då har man mer tid på sig tycker jag 🙂

Samt solchancen är större.

Lördag är jag med på iaf 🙂

David
                Deltagare

Måste dessvärre avstå ikväll pga strul med mitt gamla försäkringsbolag som jävlas. (sveland *host*)
                  Hoppas det blir nån mer gång.

Mvh David

Kriter
                  Deltagare

Ja har inte så långt dit så ja tänkte ta en runda förbi o se om någon har dykt upp 🙂

Hasse83
                    Deltagare

Såg TRE subaru i rad vid rödljusen vid Eurostop efter varit och handlat vin 🙂

Tutade och vinkade 🙂

Tråkigt jag missade det. Men har whipp kväll 🙂

gotte51
                      Deltagare

Såg TRE subaru i rad vid rödljusen vid Eurostop efter varit och handlat vin :)Tutade och vinkade :)Tråkigt jag missade det. Men har whipp kväll 🙂

Japp vi såg dig! 🙂 Synd du inte kunde komma! Fast vädret kunde juh varit bättre än det såg ut! Svin kalla vindar! Vi får ta en stor-sommarträff när semestern börjar närma sig 😉

rickey
                        Deltagare

Hej igen!

Vilka var ni som var på träffen nu i går där med era alias kopplade till namnen?

Det var väldigt trevligt att träffa er och se era bilar och prata lite. Man blir mer och mer sugen och frågan är om man orkar hålla sig tills man kan köpa en 03 sti…! Kan bli svårt!

/Rickey

David
                          Deltagare

Passar på med lite OT 😛
                            Finns det någon som har tillgång till mekplats och vill hjälpa till vid ett kopplingbyte o tjäna en liten slant 🙂 ??

Mvh David

Hasse83
                            Deltagare

Såg TRE subaru i rad vid rödljusen vid Eurostop efter varit och handlat vin :)Tutade och vinkade :)Tråkigt jag missade det. Men har whipp kväll 🙂

Japp vi såg dig! 🙂 Synd du inte kunde komma! Fast vädret kunde juh varit bättre än det såg ut! Svin kalla vindar! Vi får ta en stor-sommarträff när semestern börjar närma sig 😉

Ja det var ruskigt kyligt faktiskt.

Jag har då aldrig sett 3 Subaru Impreza eller någon annan beteckning på rad i Halmstad förut iaf.
                              Var tjejen som citat sa: TITTA där är 2 Subaru på rad där. eller nee TRE en är kombi 😛

gotte51
                              Deltagare

Hej igen!Vilka var ni som var på träffen nu i går där med era alias kopplade till namnen?Det var väldigt trevligt att träffa er och se era bilar och prata lite. Man blir mer och mer sugen och frågan är om man orkar hålla sig tills man kan köpa en 03 sti…! Kan bli svårt!/Rickey

Jag, gotte51, heter Johan.(P1-läpp,tonade rutor,kolfiberspeglar) Den andra blåa(angeleyes)han heter Fredrik(kan inte hans alias på klubben), Han med värsting Gt:n heter Dan och har Dawn som alias hans bror körde den silvriga kombi-Gt:n

rickey
                                Deltagare

Då har jag lite bättre koll på er!

Jag ska nog upp till Göteborg och titta på denna GT:n här nedan på fredag. Dock måste man utrusta den med en bättre vinge så man kan flyga fram på vägarna.

Tror ni det kan vara något?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.