Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Imp
    Deltagare

med en dekal firma i sthlm dom ska klistra min bil snart så ni kan se hur det serut. har pratat med dom och dom va inne på att ge ssi rabbat på liknande saker vi har dock inte satt nått pris enu. finns det nått inträsse här? själv ska jag ha domdära wrc dekalerna – företags reklamen eftersom dom företagen inte sponsrar mig tänker jag inte ge dom gratis reklam.. men det e ju individuellt:)

skriv här om intresse finns så återkommer jag med mer info snart.

Niklas
      Deltagare

Snackar vi full WRC-mundering?

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
        Regionsansvarig: Göteborg

Imp
        Deltagare

ja alltså bara dekalerna.:) har inte pratat så himmla mycket om exakt vad som ska klistras i dealen men som sagt det löser sig nog:) iallafall. jag ska ju inte ha alla dekalerna bara en del. Plastkonvertering heter företaget och det va dom som klistra subaruMickes bil.

Imp
          Deltagare

ok dom vet inte exact vilka dekaler som ingpr i hela wrc kittet? vill ni ha all reklam å sådant med eller?
            ja ja fick ett pris iallafall från 2500 han hadde inte så stor koll själv men han sa det löser sig he he. ja ja intreserade skicka ett pm till mig så årdnar vi nått.

Niklas
            Deltagare

Är det 2500kr för alla dekaler så bilen ser ut som en WRC?

Vilken årsmodell av dekalerna är det? Är det 555, bågar eller stjärnor i Subaru-loggan?

Var det intet en från Sundsvall eller nått annat i norrland som sålde alla dekaler för 2000kr? En SSI medlem alltså…

Imp
              Deltagare

bågarna med stjärnorna.
                eftersom varken jag eller dekal firman vet exact vilka dekaler som ingår i hela wrc munderingen så kan jag inte svara på den tyvär. men viste vi det så skulle hela kosta 2500.

Boboo
                Deltagare

Ett tips är att köpa dekal-kitet till den radiostyrda Subaru WRC bilen. Förstora med 10 ggr eller vad dom nu är i för storlek så har du troligen alla dekaler som sitter på WRC bilen.

//Björn

Imp
                  Deltagare

har dom dekalerna eller snarare hadde men dom få jag har kvar sitter på bilen så dom gör tyvär inte mycket nytta:(
                    personligen är jag dock bara intreserad av stjärnorna och bågarna dock.

Henrik
                    Deltagare

Är det någon som har sett en röd impreza (wrx) med WRC dekalerna? Vilken färg är lämplig (om någon) på en röd? Vore kul om nån har sett nån och kan säga huruvida det såg bra ut eller inte…

//Henrik

Niklas
                      Deltagare

Silver på röd funkar. Gula kan funka men blir nästan lite väl…såvidare man inte bor i Skåne! 😀

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.