Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Hjelm
    Deltagare

Har suttit och funderat samt jämfört om det skulle kunna gå att sätta på 2006:ans bak lampor på en -04

Hade ju vart en litet lyft 😀

mvh

Fricke.w
      Deltagare

Ja precis, behåll dom du har, är ju finare lampor dom du har nu.
        Tycker personligen att dom som jag har är mycket fulare 🙁

Hjelm
        Deltagare

hmm, jaså det tycker ni.. jag har alltid tyckt att dem andra är lite trevligare men kanske inte då, majoriteten vinner 😀

Mäki
          Deltagare

Får lexus-style vibbar av dom nya haha :p Men är ju din bil, gillar du dom mer så kör på 🙂

Mojfen
            Deltagare

Men om fricke och hjelm byter lampor så borde ju båda bli nöjda 😉

Erok
              Deltagare

Men om fricke och hjelm byter lampor så borde ju båda bli nöjda 😉

Tänkte precis föreslå Hjelm ett byte då jag även har 06 lysen :p

Hjelm
                Deltagare

Tänkte precis föreslå Hjelm ett byte då jag även har 06 lysen :p

Oj Oj, där ser man.. nu blev man ju osäker, HAHA, bra skick på dem eller ?

Erok
                  Deltagare

Oj Oj, där ser man.. nu blev man ju osäker, HAHA, bra skick på dem eller ?

Ena är ny i kartong å den andra är väl nyskick oxå skulle jag tro, får hem bilen på fredag, kan kika mer då =)

Hjelm
                    Deltagare

Ena är ny i kartong å den andra är väl nyskick oxå skulle jag tro, får hem bilen på fredag, kan kika mer då =)

okej, men har du en -06 eller är det bara plus lampor =) alltid gött att ha kvar org lampor kan jag tycka 😛

Erok
                      Deltagare

okej, men har du en -06 eller är det bara plus lampor =) alltid gött att ha kvar org lampor kan jag tycka 😛

Det är en 05 med 06 lampor å de är dom enda jag har tyvärr :p

Hjelm
                        Deltagare

Det är en 05 med 06 lampor å de är dom enda jag har tyvärr :p

aha, okej.. jag funderar lite 🙂 kanske finns på ebay

DanneEK
                          Deltagare

Ett litet tipps om du är sugen på nya baklysen. Kolla laga.se. Billigare kan du nog inte hitta. Jag gav 2300för två baklysen med bra skick på, nya kostar 2800 styck

Hjelm
                            Deltagare

Ett litet tipps om du är sugen på nya baklysen. Kolla laga.se. Billigare kan du nog inte hitta. Jag gav 2300för två baklysen med bra skick på, nya kostar 2800 styck

aa trevligt =) men då har jag en ännu bättre idee! Ebay!:D

Hjelm
                              Deltagare

Fast då kommer troligtvis dimljuset sitta på fel sida, om du handlar UK grejer.

Der har du helt rätt i 🙂

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.