• Detta ämne har 6 svar, 1,268 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av Erok.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Garagekungen
    Deltagare

Istället för att fylla Patrikwa tråd med allt annat än det han vill ha hjälp med (även om det kunde kännas relevant) så lägger jag frågan här:

Är det ingen som funderat på “heads up display” istället – så man slipper släppa ögonkontakt med det som är väsentligt när man kör…?

Har man provat detta så inser man snart att viktig information skall man inte behöva “leta” efter – den skall man få där man har blicken.
      Själv testade jag detta i en kompis Corvette och föll pladask…
      😀

Om jag gör en förändring av instrumenteringen i min bil så är det just den detaljen som jag skulle vilja ha…

andreaswrx
      Deltagare

En sådan här rolig 16 sidig dash som jag har i evon?

http://www.garaget.org/?car=36618&image=2124682

Erok
        Deltagare

Det han syftar på är en “projektor” som visar allt roligt på framrutan ist för bakom ratten, riktigt skönt i corvetten måste jag säga!

Garagekungen
          Deltagare

Det han syftar på är en “projektor” som visar allt roligt på framrutan ist för bakom ratten, riktigt skönt i corvetten måste jag säga!

En till som fastnat förstår jag…
            :p

Erok
            Deltagare

En till som fastnat förstår jag…
              :p

Helt klart! dock inte så svårt när heads-up och motorn är det ända en corvette har som lockar 😉

Garagekungen
              Deltagare

Helt klart! dock inte så svårt när heads-up och motorn är det ända en corvette har som lockar 😉

Inte säkert…
                …Jag och kompisen blev omkörda på en av motorvägarna i L-A av en gul cab (nerfälld) där det satt två par fina tuttar med långt kolsvart hår som svepte fint i fartvinden…
                …det var också lite lockande 😀 😀 😀

Erok
                Deltagare

Inte säkert…
                  …Jag och kompisen blev omkörda på en av motorvägarna i L-A av en gul cab (nerfälld) där det satt två par fina tuttar med långt kolsvart hår som svepte fint i fartvinden…
                  …det var också lite lockande 😀 😀 😀

haha ja jo men då är det ju inte själva bilen som lockar, mer innehållet 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.