SSC Allmänt snack Allmänt småprat Hejsan, ny medlem här!!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Impreza_Annie
    Deltagare

Hejsan!!

Har just blivit medlem här!! 🙂 Jag heter då Annie och bor i Härnösand, 5 mil norr om Sundsvall!! 🙂

Jag kör då ingen Subaru men är väldigt intresserad av en Subaru Impreza, kommer troligtvis köpa mig en sen senare när pengarna börjar rulla in på mitt konto!! 😉

Har ni några tips om vad man ska akta sig för på en Impreza?? Är det några kända fel på dom som f.ex i motorn eller att dom rostar lätt?? Ja allt möjligt 🙂

Mvh // Annie

syke
      Blockerad

Hej och välkommen!

Om du söker lite på ”köpråd” och liknande ord bör du hitta en hel del tips och tankar.

Boki
        Deltagare

Välkommen!! 🙂

Det beror på hur mycket det rullar in på ”kontot” 😉

Om det är en hög siffra och du kan ”slösa” upp allt, så rekomenderar jag en STI -07a 🙂 😉 Då behöver du inte bekymra dig om någet, 3 års nybilsgaranti vetttuuu 😉 🙂

Desen
          Deltagare

Hej Annie!
            Välkommen till forumet.

Klart du ska skaffa dig en Impreza, värt varenda krona att ha en så rolig bil.

E du bilgalen och lite småtokig så kommer du att trivas här bland oss.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

Impreza_Annie
            Deltagare

Tackar för välkommandet!!

Jag jobbar på saken med att tjäna ihop så mycket pengar som möjlig så förhoppningsvis så blir det en ny Impreza med den största motorn som finns till dom om det finns olika motoralternativ!! Jag vill ju helst ha en fin och fräsch Impreza med mycket motor och Turbo men det har väl dom flesta Imprezorna väl?? Turbo alltså 😉

Jag tycker om att köra fort, det är en riktigt härlig känsla faktist!! 🙂

Pojken rekomanderade mig att satsa på en Impreza också så det kommer att bli en sådan!! 🙂

// Annie

AK_Impreza
              Deltagare

Alla vill äga en Impreza 😀

Practos
                Deltagare

Hejsan!!Har just blivit medlem här!! 🙂 Jag heter då Annie och bor i Härnösand, 5 mil norr om Sundsvall!! :)Jag kör då ingen Subaru men är väldigt intresserad av en Subaru Impreza, kommer troligtvis köpa mig en sen senare när pengarna börjar rulla in på mitt konto!! 😉 Har ni några tips om vad man ska akta sig för på en Impreza?? Är det några kända fel på dom som f.ex i motorn eller att dom rostar lätt?? Ja allt möjligt :)Mvh // Annie

Välkommen, jag jobbar i Härnösand så vill du ha en åktur någongång går det att ordna. Då lär du handla en subba snabbt 🙂

Impreza_Annie
                  Deltagare

Hejsan!!Har just blivit medlem här!! 🙂 Jag heter då Annie och bor i Härnösand, 5 mil norr om Sundsvall!! :)Jag kör då ingen Subaru men är väldigt intresserad av en Subaru Impreza, kommer troligtvis köpa mig en sen senare när pengarna börjar rulla in på mitt konto!! 😉 Har ni några tips om vad man ska akta sig för på en Impreza?? Är det några kända fel på dom som f.ex i motorn eller att dom rostar lätt?? Ja allt möjligt :)Mvh // Annie

Välkommen, jag jobbar i Härnösand så vill du ha en åktur någongång går det att ordna. Då lär du handla en subba snabbt 🙂

Kör du en blå subaru?? i så fall har jag nog sett dig en kväll!! 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.