SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Hella Ralley 3000 FF blue

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Tengil
    Deltagare

Hejsan har letat ganska mycket nu på diverse sidor, men hittar inget ställe där man kan köpa sådana på.
      Vet någon var de finns?
      Det e extra stort + poäng till den som avslöjar var de finns i Göteborg:-)

Sen är alla med erfarenheter av dem välkomna att skriva dem här.

Sso
      Deltagare

En polare har såna på sin Golf, bra sken plus att det ser lite coolt ut iochmed att hans bil är blå.
        Själv har jag precis monterat dit Bosch BigKnick, blev det istället för Hella dels beroende på att jag inte tyckte blått glas passar mot min vinröda met, dels tror jag det är mer lyse i Bosch.
        Jag o polarn ska dock göra ett test inom snar framtid för att se om vi ser några skillnader..

Sso
        Deltagare

Har nu hunnit med ett jämförelsetest mellan polarens 3000FF Blue o mina Bigknickare. Vi har båda petat i 100W istället för 55W, men det är ju standard 😉

Hellorna har trevligare ”vitt” sken, lyste bra nära bilen men mattades av ganska snabbt.
          Boscharna hade något sämre lyse i närområdet men var klasser bättre i längd. Jag anser att Bosch är tillräckligt bra i närområdet för att vara bättre lysen, dock är inte Hella något dåligt alternativ, o tycker man det är värt att ha dom för färgens skull duger dom bra.

/Mvh Stefan

charlie
          Deltagare

Kom øver 3st på Autoland, fast i stockholm! Borde væl finnas nere i gøtenet oxkså? Fick riktigt bra pris tycker jag 670kr/st!?

//Charlie

”No one remembers a coward”

Ultimate STImulation

2:a Stockholm Street Open 2002

Tengil
            Deltagare

670kr var ju ganska billigt.

Här kostar de ~800 på det billigaste stället jag hittade.

Du har inte bilder på hur det ser ut, med dem på?

Twala
              Deltagare

Tja!

3000FF Blue är inte alls svåra att få tag på. De finns bla på extrapris på Däckteam/Vianor här i Halmstad.

Jag har 3st monterade på min.

http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_photo.php?set_albumName=ssi251&id=Bil

//Tobbe
                Hodie mini, cras tibi.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.