SSC Allmänt snack Allmänt småprat Hetfield-lookalike?

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

oerhört sant, men vi vill inte veta hur du kom i kontakt med den
      artikeln 😀

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
      Deltagare

Ja jösses, det är inte lätt att i dagens samhälle vara ung, faderlös, c-kändis och wannabepopidol. Det är så man lider med dem stackarna… …eller så byter man kanal. 😉

OzO
        Deltagare

Jag har en till Veckans Värsting! Kommer ni ihåg killen i svarta raggarbilen från första Grease-filmen (Leo, ledaren för Scorpionsgänget)? Han ser också ut som en ung Hetfield!! I ett svagt ögonblick när jag befann mig i mina yngre år (länge sen) trodde jag det var samma person… 😮

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

kakan
          Deltagare

stackars lilla plastkändis.. ännu mer beklämmande att han inte ens kan få till en egen stil utan försöker plagiera… fast iofs.. han ställde juh upp i Idol.. something gotta be wrong.. }(

wesly 2
            Deltagare

Får väl krypa till korset och säga att även jag kollar på idol 😉
              Och där är faktiskt daniel min favorit.. hoppas han vinner.

MVH
              en bakfull & trött Jonas som skriver O/T p åalla forum just nu :p

Lefty
              Deltagare

http://www.daniellindstrom.com/

Där kan ni ju skriva hur mkt ni älskar han 😀

Som resten av fjortisarna }(

Manor
                Deltagare

T.o.m jag som är gubbe tittar på Idol 2004…initialt för alla wannabes som sjöng gräsligare än…ehh…vad jag gör :D…men nu för att det finns en del kvar som verkligen kan sjunga. Daniel är ju helt ok…men igår var det väl tjejen som sjöng en egen version av ”vill ha dig i mörkret hos mig” som glänste mest.

Jag håller med Micke, några i Idol har uppenbarligen där att göra…Big Brother m.fl kändisar har jag dock noll och intet till övers för.

mvh Mats N

>Oj, ingen som har något possitivt att säga? Själv skämms jag
                  >inte för att jag kollar på Idol. Tycker Daniel verkar hur skön
                  >som helst, och sjunga bra som fan kan han. Tycker det är fel
                  >att kalla honom C-kändis och wannabe. Han kanske älskar att
                  >sjunga, såg Idol som en möjlighet och sökte, inget fel med
                  >det, han har ju talang. C-kändisar och wannabe hittar man i
                  >big brother och baren mm. Idol har ju iaf ett syfte till
                  >skillnad från andra skitsopor.
                  >Tack för mig.
                  >
                  >/Micke
                  >
                  >Edit: Och för dom som har sett Daniel på tv så tvivlar jag på
                  >att han försöker kopiera Hetfield!

SecretAgentMan
                  Deltagare

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,547329,00.html

…kan inte sluta garva…killen försöker verkligen se ut som mr Hetfield (Metallica ni vet).

😀 😀 😀

/J

Wesslan
                    Deltagare

Oj, ingen som har något possitivt att säga? Själv skämms jag inte för att jag kollar på Idol. Tycker Daniel verkar hur skön som helst, och sjunga bra som fan kan han. Tycker det är fel att kalla honom C-kändis och wannabe. Han kanske älskar att sjunga, såg Idol som en möjlighet och sökte, inget fel med det, han har ju talang. C-kändisar och wannabe hittar man i big brother och baren mm. Idol har ju iaf ett syfte till skillnad från andra skitsopor.
                      Tack för mig.

/Micke

Edit: Och för dom som har sett Daniel på tv så tvivlar jag på att han försöker kopiera Hetfield!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.