› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Historia om varför just jag köpte en Impreza !!!
- Detta ämne har 8 svar, 1,098 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
18 juli, 2005 kl. 21:02 #8798
modulated
DeltagareMen hörrni, är det nån som egentligen har sett mad mätz med
husvagnen efter bilen?? 😉 :* :+ 😛 😀 😮 😉 :+ :* 😛 😀 <-jättemycket obs! // Patrick P - lyssnar på loungig house i sommarvärmen.18 juli, 2005 kl. 21:14 #99290Lefty
DeltagareGrymt härlig läsning Mätz 🙂
18 juli, 2005 kl. 21:19 #99292jenza
Deltagareriktigt skön story 😀
behåll bilen, jag dumpar då aldrig min första kärlek iaf !!!18 juli, 2005 kl. 23:23 #99291FeA
DeltagareSkitkul läsning och riktigt bra skrivet!
Och grattis förreten – både till bilen och vinsten 😉/FeA
19 december, 2005 kl. 06:19 #99288Manor
DeltagareTrevlig story! Köptes husvagnen före eller efter bilen? Följde det med dragkrok?
Husvagnen köptes i maj 2000…och samtidigt så monterades det en dragkrok :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99289Manor
DeltagareHärligt att läsa Matz!! Om ungerfär 11 månade fyller vinge ett år kommer du ut till pappa o mig med bullar då???:P Jag fick en skön inlevelse i din text och vart tårögd!Nästan som Ronny o Ragges låt!!Det va en dag i februari jag såg dig första gången, du såg på mig det ryckte till i pollisången, ta min hand o sen ut i lilla lilla bilen bär mitt hjärta slog o slog ja jag va kär, du gjorde mig så yr det va som i en dimma du doftade så starkt så jag höll på att svimma ”japansk plast när den e som bäst”din sliver färgade hy o dina fasta former sätter fart på mig o mina små hormoner!!!!:D
Det verkar vara en låt som ska tankas ner (nynnar sakta för mig själv…4-hjulsdrift jag är på vift, med din Momo-ratt jag faller platt…bara 98 oktan du är mitt barn (hmm…nödrim typ))…:D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99286syke
BlockeradTrevlig story! Köptes husvagnen före eller efter bilen? Följde det med dragkrok?
19 december, 2005 kl. 06:19 #99293Addson
DeltagareHärligt att läsa Matz!! Om ungerfär 11 månade fyller vinge ett år kommer du ut till pappa o mig med bullar då???:P
Jag fick en skön inlevelse i din text och vart tårögd!
Nästan som Ronny o Ragges låt!!
Det va en dag i februari jag såg dig första gången, du såg på mig det ryckte till i pollisången, ta min hand o sen ut i lilla lilla bilen bär mitt hjärta slog o slog ja jag va kär, du gjorde mig så yr det va som i en dimma du doftade så starkt så jag höll på att svimma ”japansk plast när den e som bäst”din sliver färgade hy o dina fasta former sätter fart på mig o mina små hormoner!!!!:D19 december, 2005 kl. 06:19 #99287Manor
DeltagareHej !
Ja som vinnare av den eminenta SSi-korsordstävlingen (juni) så fick jag som pris att skriva ner historien om varför just jag köpte en Impreza. Stort tack för det priset Maxan och Alien :D.
Historien:
———-Subaru Impreza, där var det där namnet igen, visst hade jag läst en test om en Subaru Impreza tidigare för ungefär ett år sedan!!? Tidningen jag lutade mig över var det senaste numret av Teknikens Värld, och i detta nummer så skulle
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.