Hej!
Jag var ute efter en möjlighet att synka filer mellan några olika datorer, min Android mobil samt iPad och hittade en gratistjänst med namn SugarSync.
Utan att behöva göra något mer än att skapa ett konto samt ladda ner och installera programvara/app så ser det ut att fungera alldeles förträffligt.
Jag har bara testat lite under dagen, men redan nu ser jag att detta kan lösa en hel del saker som jag tidigare behövde göra manuellt.
https://www.sugarsync.com/referral?rf=dwj88ctti208g&utm_source=txemail&utm_medium=email&utm_campaign=referral
Genom att klicka på länken ovan och skapa ett gratiskonto så får både du och jag ytterligare ett antal MB extra utrymme förutom de initiala 5GB.
Jag blev så glad själv när jag hittade denna tjänst. Hoppas att även ni blir det :).
Jag har ingen koppling till företaget SugarSynk annat än att jag nu är (gratis)kund hos dem. Jag har inget vinstintresse i ovanstående länk annat än att tipsa om en bra tjänst samt tjäna lite mer lagringsutrymme, vilket även ni som nya kunder får ta del av.
Lycka till :).