SSC Allmänt snack Allmänt småprat Hjälp! Behöver delar,rallybil,fort!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    blurra
    Deltagare

Jag behöver ha tag på en främre utväxling till Subban,
      (Pinjong + Kronhjul) 4.11:1
      Det råkar inte vara nån här som har en till salu, nytt eller begagnat.

Med vänlig undran, Patrik.

Addson
      Deltagare

Jag behöver ha tag på en främre utväxling till Subban, (Pinjong + Kronhjul) 4.11:1Det råkar inte vara nån här som har en till salu, nytt eller begagnat.Med vänlig undran, Patrik.

Vet inte om jag kan hjälpa dig men pröva eing min kompis peter lindsrtöm han har massa grejer ligger till gt o legacy slå en singnal det kan vara så att han har något som ligger!!
        Peter Lindström 0707-786472

Addson
        Deltagare

Jag behöver ha tag på en främre utväxling till Subban, (Pinjong + Kronhjul) 4.11:1Det råkar inte vara nån här som har en till salu, nytt eller begagnat.Med vänlig undran, Patrik.

Vet inte om jag kan hjälpa dig men pröva eing min kompis peter lindsrtöm han har massa grejer ligger till gt o legacy slå en singnal det kan vara så att han har något som ligger!!
          Peter Lindström 0707-786472

jraberg
          Deltagare

på blocket finns ju en kille(Fredrik) som säljer delar till imprezan, verkar enligt någon här på forumet vara ganska haj på att mecka.Kolla där om du går bet på ovan givna förslag.

-JR

jraberg
            Deltagare

på blocket finns ju en kille(Fredrik) som säljer delar till imprezan, verkar enligt någon här på forumet vara ganska haj på att mecka.Kolla där om du går bet på ovan givna förslag.

-JR

blurra
              Deltagare

Pratade med Lindström nu, men det var bara bakaxelutväxling i 4.11 som han hade…
                Inte heller han på Blocket hade någon.
                4.11 sitter tydligen bara i Legacy 92-96 med automatlåda….Inte så vanligt!

Har dock hittat en ny 4.11 hos ett företag (Lundströms bil & karosser i Värnamo/Bor) & den köper jag!

Så, så får det bli! Tack för hjälpen.
                mvh.Patrik.

blurra
                Deltagare

Pratade med Lindström nu, men det var bara bakaxelutväxling i 4.11 som han hade…
                  Inte heller han på Blocket hade någon.
                  4.11 sitter tydligen bara i Legacy 92-96 med automatlåda….Inte så vanligt!

Har dock hittat en ny 4.11 hos ett företag (Lundströms bil & karosser i Värnamo/Bor) & den köper jag!

Så, så får det bli! Tack för hjälpen.
                  mvh.Patrik.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.