SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Hjälp! centrumkåpa OZ!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    roadtip85
    Keymaster

Hej!
      Jag märkte idag att nån snott, eller att jag tappat en av mina kolfiber centrumkåpor på mina 17″ OZ Ultraleggera fälgar!
      Är det nån som har en liggandes, som man kan låna på tullinge imorgon? Ser ju fult ut om det saknas på en av fälgarna!

//Anders

Addson
      Deltagare

Hej!Jag märkte idag att nån snott, eller att jag tappat en av mina kolfiber centrumkåpor på mina 17″ OZ Ultraleggera fälgar!Är det nån som har en liggandes, som man kan låna på tullinge imorgon? Ser ju fult ut om det saknas på en av fälgarna!//Anders

A s*it jag såg det när jag kollade på din bil! Hur kunde du ens ta dit den?? Lol

Manor
        Deltagare

Det kanske är Babar som har varit framme? Han tog ju ventilhattarna från Addmeister och Walle förra året?

mvh Mats N

Addson
          Deltagare

Det kanske är Babar som har varit framme? Han tog ju ventilhattarna från Addmeister och Walle förra året?mvh Mats N

Han har ju även snott mrs Cleans ventilhattar nu åxo + en centrum kåpa på en oz fälg för henne!! J*VLA ELEFANT

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.