Ha ha jo de stämmer att de är jag 😉 har pratat med Pär ex antal gånger och bestält delar, riktigt trevlig prick de 🙂
Jo jag har bytt båda lambda på bilen mens de fortfarande fanns garanti i kvar på den, samt en lmm, och minst 2st lmm till efter garantin som jag fick bekosta själv, så nu mera har jag 3st fräsha lmm på lager + en av varje front och bak lambda på lager, man vill ju inte bli ståendes med bilen över helgen och inte kunna åka med den 😀
Ecutek är program varan som används för att skriva om bilens orginal ecu, och kan även då anpassas till störe spridare, turbo,E85 etc, samt även basic modsen som förmodligen sitter på din bil, whalbropump, 3″ downpipe med 3″ avgas, samt ett öppet filter förmodar jag?
Är vell de som tar död på bilens lmm.
Men kan säga sen jag bytte från HKS filtret, till ett Apexi som är erkänt bra mot smuts, har jag inte bytte en enda lmm efter de.
Ah okej där ser man 🙂 världen är bra liten du! ha ha näe det är sant. Men du fick fart på din efter ha byt ut lmm o lambda till slut?
Okej Ecutek använder dom när dom mappar bilen alltså? inget pryl eller dylik man monterar på bilen?.
Yepp öppetfilter sitter det på bilen, lmm är väll troligtvis död!