SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Hjälp… GT -99 Motorlampa , dålig/ingen tomgång

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Rillo
    Deltagare

slocknade dörrlampan helt då? för min lyser svagt oxå å den saknar effekt på nå konstigt sätt just nu 😛

Andersson
      Deltagare

Pelle är nog inte här och läser eftersom han sålt alla sina bilar så jag skickar ett sms till han att han ska gå in här och läsa.

Gunnarson
        Deltagare

slocknade dörrlampan helt då? för min lyser svagt oxå å den saknar effekt på nå konstigt sätt just nu 😛

Den lyser väldigt svagt för mig också när det är mörkt ute så ser man det tydligare, jag tror dock det ska vara så..

challe
          Deltagare

Min lampa har också lyst precis så där tidigare, men den slocknade helt när jag drog ur kontakten till lampan i bagaget. Vet inte vad det berodde på, har inte orkat leta 😮

Bumble bee
            Deltagare

Verkar vara ett vanligt spöke, min kom efter koppling/kamrem/stiftbyte så jag gissar på att treans stift är orsaken 😀

Den fick sig en tvätt samtidigt så jag misstänker något jordfel jag med, en natt i varmgaraget så hade den slocknat helt.

dj_pelle
              Deltagare

joda jag e kvar… 🙂 och snart som ny subaru ägare.. 😉

Jag vet inte varför lampan lös men jag fixade till jordpunkterna under/bakom instrumentpanelen och då gick bilen som den ska och lampan slocknade så antar att jordfelet skapade ngn form av krypström som fick lampan att lysa svagt..

atrix
                Deltagare

Ja min lampalyser då också svagt fast alla dörrar är stängda, syns bara när det börjar mörkna ute. Så vi säger att det ska va så 🙂

dj_pelle
                  Deltagare

jag tror det kan ha med den cosmodula futtorongen att göra.. 🙂

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.