Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Wibbe84
    Deltagare

nån som vet nån bra firma i närheten av uppsala gävle som kan fixa lite bulor på huven. har läst här förut om att de va nån firma som kunde dra ut buklor.

Blocken
      Deltagare

Ett tips!

Åk till din lokale bilhandlare (Subaru eller vad som helst) och fråga om dom har någon bulknackare på besök ibland. Har de det, så stäm träff med honom. Kanske kan göra en stor SSI-träff av det hela? Säkert finns fler med bucklor i området 🙂

En garanterat lyckad träff lär det bli!

Håll oss uppdaterade här i tråden.

Good luck,

mvh Blocken

…………………..
        Thai-Perr

AK_Impreza
        Deltagare

ja skulle behöva på ena skärmkanten…jävla stolpskott som smäller upp dörrarna utan att titta med deras gamla volvos!

Skulle bli en lyckad träff garanterat!

m_thread
          Deltagare

nån som vet nån bra firma i närheten av uppsala gävle som kan fixa lite bulor på huven. har läst här förut om att de va nån firma som kunde dra ut buklor.

Denna firma Car Dent kan fixa bucklor.
            Var i kontakt med dem då jag fick ett rejält uppslag på en av mina bilar. Jag ringde dem och frågade när de skulle vara i närheten av mig och stämde senare träff.

Ursprungligen fick jag tipset av Mr Cap som anlitade dem.
            Det var iofs rätt många år sedan, men firman verkar fortfarande finnas kvar.

/Fredrik

Stefan333333
            Deltagare

Dom här kanske kan fixa http://www.ctu.se/Bucklor , men dom finns nog inte i Gävle-Uppsala men i Bla. Dalarna.

volvosnubbe
              Deltagare

http://www.buckla.se

gör jobb åt oss iaf;) grymma killar !
                Jobbar enbart me bucklor

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.