Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Vectorm12
    Deltagare

Har stött på lite problem med min turbotimer som jag skulle installera i min GT… Allt funkar som det ska men tyvärr så blev det ett par kablar över som jag antar ska anslutas till larmet så att motorn inte stryps när jag slår på det.

Har letat runt lite men inte lyckats hitta någon information om hur dessa kablar skall anslutas och därför tänkte jag höra om det är någon mer än jag som har just en Blitz turbotimer i kombination med Carguardlarm?

rickey
      Deltagare

Någon som har svar på ovanstående?

Jag funderar också på det.

neriksson666
        Deltagare

jag köpte min med kabelhärva och om jag nu inte minns helt fel så fick jag en kabel över.. har inte den blekaste vad den ska kopplas till.. men jag kan då inte larma mitt cargard medans bilen är på iaf. så jag undrar oxå hur man ska fixa så larmet aktiveras medans bilen går på timern

rickey
          Deltagare

I den tändningskabeln som man fick köpa extra för 250:- så fanns det en vit kabel som man kunde ansluta något till, men jag vet inte vad?

På själva den lilla datorenheten fanns det även en lila sladd som man skulle ansluta till handbromsen, så att när den släpps så stannar bilen direkt.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.