Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    polika
    Deltagare

jag vet att detta inte tillhör denna kategori.

men undrar bara om nån kan hjälpa mig skaffa ett par framlysen/strålkastare? nya eller bg.

har en impreza gt -00. vet inte redigt hur pass långt ner lyserna passar i årmodeller neråt.

om någon har ett par liggandes eller vet nån som säljer eller vet nån bra sida. så är de bara att höra av sig.. skriva här eller skicka ett pm ..

mvh/jocke

rickey
      Deltagare

Kolla med Walters Bildelar, sök på google så hittar du adressen dit!

De har en massa grejer!

polika
        Deltagare

Kolla med Walters Bildelar, sök på google så hittar du adressen dit!De har en massa grejer!

tackar.ska kolla lite.

polika
          Deltagare

dem hade inget på den sidan 🙁
            alla får gärna skriva nått..

Grusdraparn
            Deltagare

jag vet att detta inte tillhör denna kategori. men undrar bara om nån kan hjälpa mig skaffa ett par framlysen/strålkastare? nya eller bg.

Om du ändå kan tänka dig att handla nya så är det väl enklast att ringa till din lokala kokarhandlare?
              Har även hört att Meca haft nån variant att sälja

/K

polika
              Deltagare

jag vet att detta inte tillhör denna kategori. men undrar bara om nån kan hjälpa mig skaffa ett par framlysen/strålkastare? nya eller bg.

Om du ändå kan tänka dig att handla nya så är det väl enklast att ringa till din lokala kokarhandlare?Har även hört att Meca haft nån variant att sälja/K

jag var inne på subaru här i stan. och dem skulle ha runt 6000:- för ett par nya lysen. och så mkt betalar jag inte för ett par lysen.. de är lite väl mkt. tack iaf.
                vad är Meca då?

kamikaze
                Deltagare
                  polika
                  Deltagare

Meca säljer reservdelar http://catalog.meca.se/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1Här finns oxå http://www.streetpower.se/webbutik/subaru-%11-impreza-gc8-96%1001-gt_2099.html

japp hittade ett par på streetpower dagen innan du skrev.

tack för hjälpen

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.