Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

Jag håller på fortfarande med min bil hemtagning, nu börjar vintervädret. Jag skulle ha fått hem den i September från början men DVLA har krånglat först med registreringsbyte och nu med ett fel i nya V5!

Jag måste be, finns det någon som har vinterhjul till en MY03 med brembos antigen att låna/hyra en helg eller har tillgång till släp? Enligt DVLA så skall allt vara klar och skickas nu de närmsta dagarna så planerar jag då att hämta bilen nästa helg (den 16:e/17:e men vill inte fastna i Göteborg utan sätt att ta mig hem.

Hjälp någon? 🙂

555_STI
      Deltagare

Ingen som kan hjälpa?

dragster
        Deltagare

Har en uppsättning liggandes som jag haft på min STi MY03, som skulle kunna lånas ut.

555_STI
          Deltagare

Har en uppsättning liggandes som jag haft på min STi MY03, som skulle kunna lånas ut.

Det vore extrem schysst! Är det alls möjligt att hämta dem under veckan?

dragster
            Deltagare

det går bra, är dock hemma ganska sent, efter 19.00 alla dagar i veckan utom fredag.

555_STI
              Deltagare

Vilken hjälte du är!! Nu kan jag inte vänta att få hem bilen! Båt bokat, flyg bokat, försäkring fixas snart……. är det verkligen dags? 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.