SSC Annonser Köpes – Delar Hjulmuttrar till impreza gt originalfälgar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Hej!

Jag vill köpa en uppsättning hjulmuttrar som passar på original impreza gt-fälgar ASAP! Mina nuvarande ligger nerpackade någonstans och det är snart dags för vinterhjulen.

GT99
      Deltagare

Har nog ett par uppsättningar liggandes.
        Inget utställnings skick på dem men duger nog till vinterfälgar 🙂

Jim_s
        Deltagare

Är det någon som har lust att länka eller ta en bild på hur dessa ska se ut?

Har själv nyss köpt en GT med original alu som vinterhjul och muttrarna som sitter ser ut att passa så dåligt, de är nog inte pågängade mer än 4-5 varv kanske vilket inte ens är halva muttern.

Tack på förhand!

/Jim.

OzO
          Deltagare

Är det någon som har lust att länka eller ta en bild på hur dessa ska se ut?

Har själv nyss köpt en GT med original alu som vinterhjul och muttrarna som sitter ser ut att passa så dåligt, de är nog inte pågängade mer än 4-5 varv kanske vilket inte ens är halva muttern.

Tack på förhand!

/Jim.

Jim_s
            Deltagare

Tack för bilden. Alltså helt normala hjulmuttrar. Är nog bara mina hjulmuttrar som har extremt lång gänga då. får kontrollmäta och se hur många mm gänga de tar på.

Hoppas trådskaparen ursäktar kapningen 😀

555_STI
              Deltagare

Hej!

Jag vill köpa en uppsättning hjulmuttrar som passar på original impreza gt-fälgar ASAP! Mina nuvarande ligger nerpackade någonstans och det är snart dags för vinterhjulen.

Jag har om du behöver! Kan t.om skicka idag om det är så bråttom.

/Steve

syke
                Blockerad

Det har löst sig!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Ämnet ”Hjulmuttrar till impreza gt originalfälgar” är stängt för nya svar.