Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Som vanligt kan jag inte låta bli att dra till med en spontanträff, denna gång i metropolen Borlänge, har pratat med wanderer och äljen, båda är på, wanderer jobbar dock eftermiddag(börjar 13.30) så kanske dra igång vid 11? ta en lunch/frukost på max/gula kinesen/bk kanske, och snacka lite. kanske ta en rundtur i stan, och ev. kanske åka o titta på flygrakan i skogen….

intresserade, ring mig på 070 727 31 77 och lämna svar, kommer att ha lite svårt att svara mellan 1700 och 1900 är då på hockey (Leksand-Timrå)

/Larsa

var någonstans? vid kupolen-hydromacken infarten vid ludvika-vägen, man syns bra därifrån!

Niklas
      Deltagare

Jag är på, luncha låter helt perfekt! Klockan 11:00 tycker jag låter bra. Då hinner vi snacka någon timme innan vissa stackare skall iväg och jobba. 😉

PS: Träffade en annan SSIare idag i Ludvika, bilder kommer senare. Vinröd GT med “Impreza” i framrutan och vita skydd på dimljusen. Trodde först det var griml0ck som kommit helt fel! 😀

/A – som tar med tjejen och släpper av henne vid jul-rean! :+

Niklas
        Deltagare

Föresten, kupolen-hydromacken låter helt perfekt. Vi ses där kring 11.

PS: Hoppas du hejjade på Leksand – det gör alla i tjejens familj (glädje ikväll alltså)

PPS: Ta det lugnt på vägarna ikväll! Det är riktigt halt ute! Släppte när jag bromsade rakt fram i 60-70. Har nog aldrig kört så långsamt hem som jag gjorde nu. Vägen mellan Grängesberg och Sunnansjö är helt galen. Feldocerade kurvor, krokigt och halt som ett svi….nöffnöff… 😮

Nås endast på mobilen då det bara finns modem här! (se medlemssidorna för nummer)

Blocken
          Deltagare

>Föresten, kupolen-hydromacken låter helt perfekt. Vi ses där
            >kring 11.
            >

—————————-
            Coolt 🙂 Syrran mötte er!

“…mötte 4 i rad, men ingen med guldfälgar!”

/Guld(B)lock

LegacyLarsa
            Keymaster

Jajamän! den var lyckad, förhoppningsvis får vi två nya riktigt trevliga medlemmar mer i Borlänge, från början var det jag, wanderer och älgen som träffades, snackade lite och drog sedan iväg till den lokale subaru-handlaren i Borlänge (mats bilar) för att strosa runt lite och prata. Då dyker vår första vän upp i en rally-blå wrx -01 upptäcker våra bilar parkerade utanför för att själv bromsa in, parkera, hasta in och leta på de tre “idioter” 😉 som parkerat utanför. Nästa vän kommer inglidande för att tanka på den närbelägna *****mack som ligger där, för att sedan komma tillbaka och nyfiket fråga vad vi är för folk… stod där och snackade ett tag för att sedan avnjuta Borlänges bästa hamburgare på Max.

/Larsa

Wanderer
              Deltagare

Ja det var trevligt att få träffa lite vänner från klubben 🙂
                Vi får se till att ta med lite mer snö till nästa träff bara 😉

//Björn

Niklas
                Deltagare

Här kommer bilderna!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album41

Blocken: Svarar inte på mobil och kommer inte på träff, trots julen väldigt magert! 😛 “Talk the talk but won’t walk the walk…” 😀

Tack till alla som kom! Det var ni som gjorde träffen! Riktigt skoj med mycket snack och gädje trots att det varken fanns snö eller is kvar i stan. Ses när vi ses! 😉

Blocken
                  Deltagare

>
                    >Blocken: Svarar inte på mobil och kommer inte på träff, trots
                    >julen väldigt magert! 😛 “Talk the talk but won’t walk the
                    >walk…” 😀
                    >

Som jag skrev så kunde jag bara “leka” halva julafton och halva juldagen, men när det blev 5 grader varmt och spöregn åkte jag hem till Wild Wild Worsterous istället 😀 Får se till att samla ihop gänget till Kvarnis istället 🙂

Schyssta bilder!

/Black

Wanderer
                    Deltagare

Blocken: Berodde det på alkoholen ??
                      Du hade väl syster din som chaufför ?? 😉

Niklas
                      Deltagare

Norrlandsträff? Nja, tror jag avstår. Mätaren står på typ 6999 så nu är det gravöl härnäst… 😀

Groover
                        Deltagare

Tråkigt att man ej hann med på denna vända. Det är tydligen snabba ryck när nöden att träffas är som störst. Gäller att kolla av forumet dagligen alltså. Men det verkade som om det var krav på blå bil för att komma med 😉

Den som ingen turbo har…
                          han får åka utan bar….

LegacyLarsa
                          Keymaster

Försökte få tag på dig kvällen innan på ditt mobilnummer, men det var ingen som svarade hos dig 🙁 men det kommer fler gånger 🙂

/Larsa

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.