SSC Annonser Säljes – Delar HKS Avgassystem, Forge Dumpventil, 17" Fälgar, Brembo bromsar m.m.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Boztream
    Deltagare

Hejsan. Jag har sålt min Impreza GT GC8 -00 och ska nu sälja lite delar som jag har liggandes.

HKS Silent Hi Power i mycket gott skick, suttit på cirka 500 mil sedan nytt, länk till JRM som levererat avgassystemet: http://www.jrm-racing.se/subaru/impreza-1999-2000/avgas/hks-silent-hi-power Ge mig ett vettigt bud på systemet så ska vi nog komma överens 🙂

En Forge V5 öppen dumpventil som också suttit på 500 mil som är i nyskick. Den är kromad och gör sig mycket bra i motorutrymmet, samt att den visslar riktigt gott 🙂 Ge mig ett bud så är den din 🙂

Fyra 17″ fälgar i mycket fint skick med nästan nya däck som rullat knappt 500 mil, om intresse finns så skickar jag bilder på bilen när fälgarna sitter på så ni ser hur det ser ut monterat på en Impreza GT GC8, bultdelningen är 5×100 och antalet ekrar är fem, även här gäller bud 🙂

Helt nya ventilerade Brembo bromskivor bak till Impreza GT, med AP bromsbelägg och tillhörande handbroms backar samt monteringssats, allt detta nytt i förpackning. Ge mig ett vettigt bud så är grejerna dina 🙂

Komplett kit med orginal gummimattor i så nära nyskick du kan komma till Impreza GT GC8 som passar alla äldre Imprezor upp till år 2000. Samma sak där, ge mig ett bud så är dom sålda 🙂

Har bilder på allt detta som jag givetvis skickar på mail eller via mms om intresse finns för sakerna 🙂 Mvh Per Boström.

Boztream
      Deltagare

Om ni vill se lite snabbt hur fälgarna ser ut så är det bara att söka på ”Integral A2” på Google, dom är i orginal silver kulör med texten kvar på en eker på varje fälg 🙂

Norbius
        Deltagare

Inte en aning om vad du vill ha för dumpen, men 500 bjudet iaf.

Boztream
          Deltagare

Dumpen är såld, men bara att buda på resten 🙂

fakke
            Deltagare

Vad kan du tänka dig släppa hks systemet för?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.