Har haft min dump på ett tag nu, men tycker inte att den pyser lika mycket som innan. Tips eller råd? Kanske bara är så att man blir lite ”döv” för hur mycket det låter och har låtit?
Jepp, det är en ställbar. Får kolla lite på det då =) Tack för hjälpen 🙂
Du gasar för dåligt ;)On topic: är det ställbar eller är det en gen2 utan ställskruv?Den 1’a går ju att justera, den kan ju ha blivit lite ”slappare” i fjädrar och dylikt.Är det däremot en gen2 vettetusan hur man skall göra.
Har haft min dump på ett tag nu, men tycker inte att den pyser lika mycket som innan. Tips eller råd? Kanske bara är så att man blir lite ”döv” för hur mycket det låter och har låtit?garaget.org/johaaan
Jag håller faktiskt med dig Johan. När jag precis monterat min så tyckte jag nästan att de var pinsamt när de pyste så högt, men nu bryr jag mig inte. Skulle tro att det handlar om vad man är van vid helt enkelt 🙂
Har haft min dump på ett tag nu, men tycker inte att den pyser lika mycket som innan. Tips eller råd? Kanske bara är så att man blir lite ”döv” för hur mycket det låter och har låtit?garaget.org/johaaan
Jag håller faktiskt med dig Johan. När jag precis monterat min så tyckte jag nästan att de var pinsamt när de pyste så högt, men nu bryr jag mig inte. Skulle tro att det handlar om vad man är van vid helt enkelt 🙂
Ja eller hur 😛 Fast jag skruvade ändå lite på ställskruven så att den öppnade sig lättare, så nu låter den väl om möjligt ännu mer 😀 Haha att en sån sak kan göra en så glad 😛
garaget.org/johaaan
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.