- Detta ämne har 7 svar, 1,301 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 2 månader sedan av Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
9 september, 2013 kl. 07:24 #31019TKarlssonDeltagare
Tjo!
Det kom upp en högerstyrd r/ra? bredvid mig när jag var på väg till macken vid Globen. Tänkte inte så mycket på färg eller reg plåt. Blev så paff när det var en söt tjej som satt närmast. Sedan insåg jag att bilen hade ratten på högersida. =)
Någon här?9 september, 2013 kl. 11:58 #260494GyverDeltagareHahah! 😀
Det var ju jag och tjejen min du mötte 🙂
Såg dig lämna rondellen när jag kom in i den och hakade på då vi skulle åt samma håll! Blev lite överraskad över att se en vänsterstyrdkonverterad Type-R, riktigt schysst bil! Såg ut att gå bra också när du drog påd—0.o—b Jag skyller på att jag hade baksätet fullt med ikeamöbler och 4’ans växel i när du började gasa… 😉Mvh
9 september, 2013 kl. 13:18 #260492TKarlssonDeltagareHahaha!
Ja, jag orkar inte sitta på fel sida. Går ju inte att åka till donken, eller i parkeringshus. 😀
Din bil var verkligen inte ful heller. Den stora frågan är ju varför jag aldrig har sett dig tidigare?!
Du har ju en grymt jävla snygg bil, varför inte komma på SSC’s träffar?
Vill ju helt klart se mer av bilen, och gärna i detalj! 😀// Ted
9 september, 2013 kl. 17:26 #260495GyverDeltagareHahaha!
Ja, jag orkar inte sitta på fel sida. Går ju inte att åka till donken, eller i parkeringshus. 😀
Din bil var verkligen inte ful heller. Den stora frågan är ju varför jag aldrig har sett dig tidigare?!
Du har ju en grymt jävla snygg bil, varför inte komma på SSC’s träffar?
Vill ju helt klart se mer av bilen, och gärna i detalj! 😀// Ted
Vadå, “Right side” betyder ju rätt sida… 😉
Jadu, inte vet jag heller. Men jag har tänkt bli mer aktiv och teckna medlemskap i ssc i vinter då det kanske ordnas någon iskörning.
Annars dyker jag gärna upp på någon spontanträff för fika i stockholmsområdet vid tillfälle. Tack för credden till bilen, har lagt ner en del tid på den så kul när andra subaruintresserade uppskattar det! Skulle gärna kika närmare på din bil också:)9 september, 2013 kl. 20:59 #260490SurbarbroDeltagareVadå, “Right side” betyder ju rätt sida… 😉
Jadu, inte vet jag heller. Men jag har tänkt bli mer aktiv och teckna medlemskap i ssc i vinter då det kanske ordnas någon iskörning.
Annars dyker jag gärna upp på någon spontanträff för fika i stockholmsområdet vid tillfälle. Tack för credden till bilen, har lagt ner en del tid på den så kul när andra subaruintresserade uppskattar det! Skulle gärna kika närmare på din bil också:)Kul och höra att du har en fin bil.
Vi är nog fler som tycker att det skulle vara kul att se den.Självklart, ska ni gå in i klubben.
Du är så välkommen på lite spontanträffar.
Det är ju jag bra på. Kom gärna på andra träffar också.
Sist var vi bara tre, men jag tycker att vi har haft trevligt.
Kul att Ubbe och Lotta dök upp med lilltjejen.
Jättetrevligt!Klockan blev iallafall hyfsat mycket.
12 september, 2013 kl. 07:15 #260493TKarlssonDeltagareVad man än vill vara med på i klubben så är det alltid väldigt roligt. Det är ett sådant bra gäng, så man har aldrig tråkigt. Fika träffarna hos Surbarbro vid vattnet och mat som självaste Obelix skulle baxna av är ju bara en del av SSC. 🙂
Isträffarna är också helt galet roliga. Kanske det roligaste vi gör i klubben i min mening.
Bästa var när vi sov över på ett vandrarhem och bastade hela natten och åt våran egen kroppsvikt i pizza efter en helt dag på isen.Kommer du på en av de större träffarna hoppas jag att du tycker om sprit med smak av äpple. Annars får du passa dig för Andersson.
Det spelar förresten ingen roll. Han lyckas alltid hitta en, det spelar ingen roll vart man gömmer sig. Och helt plötsligt blir man rund under fötterna. 🙂Men du, vad har du gjort med din bil? Jag försökte titta på den där garaget- länken i din signatur, men den var ju mer än hemlig?
Min bil? Den får du titta närmare på om du vill. Det är ju inte så mycket att se. Bucklig och repig och spår av krig pryder den så kallade lacken. Kopplingen har sett bättre dagar och fjädringen är slut. Men jag älskar den ändå! 😀
12 september, 2013 kl. 09:37 #260496RickieDeltagareHaha, tack för att dela, mycket glad över att vara här med er tillsammans?D
12 september, 2013 kl. 20:39 #260491SurbarbroDeltagareHaha, tack för att dela, mycket glad över att vara här med er tillsammans?D
Du är så välkommen!
Alla Subbor är så fina. 🙂
Nästa träff till helgen.
Fika på Taxinge . Farligt, många kalorier. Mest bara kakor.
Gå ut och kolla på vad som händer mer.
Har du förväntningar, så hör av dig till mig eller till någon i styrelsen.
Se nu till att komma på någon träff:
// Catrine -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.