Tja, ska beställa hem lite ljud i dagarna till min impreza type r v6,
Eftersom jag inte har bilen hemma så kan jag inte gå ut och kolla upp vad jag har för storlek på de olika högtalarna
Nu hoppas jag någon här inne har någon koll 😉
Är det 5.25 i dörrarna och 6×9 i hatthyllan?
ja det är 5.25″ i fram dörrarna.
bak är det runda hål, vet inte hur stora men kan tänka mig 6.5″
vad ska du ha för grejer? tänkte nämligen sälja det som sitter i min, det är DLS högtalare och slutsteg. sitter fortfarande i bilen så om det är intressant och du vill provlyssna så går det bara att säga till.
ja det är 5.25″ i fram dörrarna.
bak är det runda hål, vet inte hur stora men kan tänka mig 6.5″
vad ska du ha för grejer? tänkte nämligen sälja det som sitter i min, det är DLS högtalare och slutsteg. sitter fortfarande i bilen så om det är intressant och du vill provlyssna så går det bara att säga till.
Tack för svaret 😉
Okej får nog vänta då tills jag får bilen :/ måste ju vara helt säker innan jag köper,
Tänker dock inte köra högtalarna på steg utan på stereon eftersom högtalarna är såpass lätt drivna,
Detta är paketet jag kollar på; http://m.brl.se/sv/artiklar/alpine-cde-178bt-paket-med-rockford-hogtalare.html
fan vilket billigt paket, det är ju bara några 100 lappar mer än det rekomenderade priset för mina framhögtalare:D
Har lyssnat på högtalarna och dem låter riktigt bra för att dirvas på stereon!
Sen är det ju ingen ljud bil jag ska bygga 😉 vill bara ha bättre ljud än orginal 😉
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.