Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    clasen
    Deltagare

Mors!

Jag har en spräckt högtalare fram och söker därför en begagnad original sådan. Nu kommer jag dessvärre inte vilken sida (kanske är lika? ), så återkommer med det.

Sedan kan jag eventuellt vara intresserad av en original stereo, då min både har paj radio och cd-växlare så bara aux funkar…

Hör gärna av dig om du har något ligger så kan vi snacka pris d—0.o—b
      Nära västmanland är att föredra

Jocke.T
      Deltagare

Vet du om det är samma stereo i din 2007a som jag hade i min 2005a?
        Är det samma stereo i de båda så har jag en du kan få för fraktkostnaden.

Igge
        Deltagare

På min 04a är höger och vänster lika skruvas (dock i olika hål)
          men detta är ju ett ypperligt tillfälle att uppgradera 😛

clasen
          Deltagare

Vet du om det är samma stereo i din 2007a som jag hade i min 2005a?
            Är det samma stereo i de båda så har jag en du kan få för fraktkostnaden.

Bra fråga…. Jag misstänker att det är ganska lika, bilarna i övrigt är ju nästan identiska förutom fronten ^^. Jag ska plocka fram bilrackarn på onsdag så då kan jag undersöka saken närmare!

På min 04a är höger och vänster lika skruvas (dock i olika hål)
            men detta är ju ett ypperligt tillfälle att uppgradera 😛

Håhå här ska inte uppgraderas något i ljudväg. Original är max, annars får jag spö av min polare. Han är allergisk mot ljuduppdateringar i sportbilar :p

Igge
            Deltagare

Perfekt, då slipper du en passagerare och spar vikt! 😀

clasen
              Deltagare

Haha ja iofs, men jag måste ha en codriver som hänger ut på högersidan och ropar på kexen :p

Igge
                Deltagare

Äsch då, bah kör på! Du som äger bilen ju. Gör som jag säger! 😛

clasen
                  Deltagare

Stereon heter C-124 har jag konstaterat nu iaf. Kan de tänkas mactah med din stereo Jocke? Har inte lyckats plocka ur skiten dock, verkar inte helt trivialt med all plast :p

Jocke.T
                    Deltagare

Hoppsan, detta har jag ju missat!
                      Jag vet inte riktigt vad den jag har heter… Men jag knäppte två bilder på den iaf.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/103436932/2015-06-09%2015.01.52.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/103436932/2015-06-09%2015.02.01.jpg

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.