Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Tja Nu har man hunnit sammla kroppen och knopp, efter min lilla
      semester söder över 🙂

Måste passa på att tacka alla trevliga människor jag möte,
      Jerry&Madde,Göran,Max&Malin,Kjel,Stefan, Kaarlo med flera alla som känner sig träffad..kommer tyvärr inte i håg namnen på er alla 🙂

Det började en en lugn grill kväll I Sura hos Jerry, för sedan avslutas med en grilling i Linköping efter Sviesta(om man räknar bort McD förståss);):D

Jag har haft kalas trevligt..förutom..att man gått varm med all denna värme ..puhh..

Camping&grillningen efter japmeet var helt klart höjdpunkten den dagen… nästan förvånad att vi inte var fler…men natten han bli rätt sen ändå ;):D… å SSi’s magplask mästerskap vann Kjell..dagen efter ;):D

Medans Kaarlo var kung av trix&fix på kvällen 😀

jag har haft kanon trevligt, hoppas en del av ni andra oxå uppskatade mitt sällskap som jag uppskatade ert ;):D

OzO
      Deltagare

Jäkligt trevligt att se ett ansikte bakom denna “Kvarnis-jag-laddar-bara-1,7-på-nätterna”! Klart du skall till Kinne sen! 🙂

(skall också köpa 12V kylskåp och sätta i bagaget!)

Traditionen med camping + läsk på Lunedets Camping kanske slår nästa år? Redigt roligt var det!

SecretAgentMan
        Deltagare

Jupp – sketkul att träffa en av forumets stora galningar. 😉
          Du är alltid välkommen i Sura. 😀

/J

Kvarnis
          Deltagare

He he.. ja 12v kylbox ä fint :D,håller läsken hyfsat kall ;):D

mm man kanske ska ner på Kinne ändå…hinner ändå inte fixa nå nytt i motorn tills dess så de ä bara å köra på ;):D

Känns jobbigt att byta mappsenor och spriddare å mappa om allt nu när det ä så varmt… blir nog ett höst projekt med en ny turbo..:o

Så då blir det tältning både fredag å löradg då mao.. på Kinne 😀
            Med en övernattning/vilo stopp i Sura först ;):D

Det tåll att tänkas på grabbar }(

Kul att det var fler än jag som hade trevligt så, och som sagt gött att träffa er å se att ni inte bara bodde i bilen och bakom datorn ;):D

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.