SSC Allmänt snack Träffar Höst träff GBG 27/10

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

är det fortfarande samma gid som gäller? tänkte ta med min go pro om någon är sugen. å kanske bjuder upp till dans;-) något förslag på mat ställe.
      jag har inte den blekaste.

ja tänkte göra en lista vi kan fylla på allt eftersom så man har någurlunda hum om vilka och hur.många som kommer:-)

1. adam.b.w kommer ensam men malin kanske sluter upp med oss senare.

FiddeFuling
      Keymaster

Hallo..

OJ vad seriöst Adam 😉 he he

Jag tänkte också komma förbi i tjöta lite skit med er andra 🙂 Ut o rulla en sväng med Go Pro är ju aldrig fel, så ta med den Adam.

Mat kan vi la bestämma på plats?

Hade fint

adam.b.w
        Deltagare

jo men de är kul att veta någorlunda vilka som kommer eller hur många. jag känner att jag har ingen aning:-P bara förvirrande

Vince
          Keymaster

Du får ju helt klart omprioritera tycker jag, vad är en träff utan en fransos. Då blir det ju inga race den kvällen ju….

Hehe….ni kanske får besök av killen i sin merca….då behöver man bara svara ”det är den blåa” :D!
            Själv är jag bortrest hela helgen annars hade jag vart med utan tvekan 🙂

adam.b.w
            Deltagare

vi värkar ha tur med vädret. ses på lördag gott folk.d—0.o—b

Descooby
              Deltagare

Hade vart nice o träffa subaru njutare, så har ni plats för en till så…
                Är d fortf ica p-plats som gäller?

Christian S
                Deltagare

det är bara att komma.
                  ja det är det.

Christian S
                  Deltagare

men om det är träff i Göteborg, varför då åka till grannkommunen,

bara för att det är en regionsträff och i göteborgsregionen är det göteborg med flera städer runtom som ingår i den, här har du en överblick över regionerna

adam.b.w
                    Deltagare

grtmt då ses vi i morgon. fan va kallt det.är.ute 😛 kan vi ev åka upp till fontin och ta några.snygga bilder? jag lånr en system kamera så jag kan leka lite. de är.inget.märk ärdigt.men bättre.än mobilkamera;-) hahaha

men låter de som en ide folket som ska komma?

Christian S
                      Deltagare

japp det är riktigt kallt ute, ska även vara kallt imorgon så det blir till att klä sig varmt. får bli subaru jackan, ssc mössa, vantard—0.o—b

adam.b.w
                        Deltagare

japp det är riktigt kallt ute, ska även vara kallt imorgon så det blir till att klä sig varmt. får bli subaru jackan, ssc mössa, vantard—0.o—b

jag funderar med på att köpa dessa finkläder i vinter. fast väntar nig till sommaren och köper en go hudd istället :-\

Christian S
                          Deltagare

jag ska ha min riktiga subaru jacka, inte någon jacka ifrån klubbshoppen 😉

dragster
                            Deltagare

Planerar ni någon Lisebergs träff iår?

Steewe
                              Deltagare

Planerar ni någon Lisebergs träff iår?

Självklart Roger! 🙂 Inte kommit så långt med datum än, men jag och Magnus återkommer med det. 🙂

roadtip85
                                Keymaster

Självklart Roger! 🙂 Inte kommit så långt med datum än, men jag och Magnus återkommer med det. 🙂

Gött att höra! 😀
                                  Räkna med Sthlm besök då!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.