› SSC › Allmänt snack › Träffar › Höst Träff i GBG med Gokart 23/10???
- Detta ämne har 44 svar, 2,765 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 6 månader sedan av
Vince.
-
FörfattareInlägg
-
21 oktober, 2011 kl. 12:16 #230480
abacus
DeltagareNu har jag bokat Qvickrace körning för 2800:- !!! Blir vi inte 10 st så måste vi dela på 2800:-
13.30 börjar vi köra!!! men träffas 13.00Hoppas man kanske kan plussa på 1 x-tra oxå !?
Lyckades övertala min fru/sambo/chef/boss till att följa med…Nja nu verkar det osäkert med körande för hennes del men vi kommer båda iallafall
22 oktober, 2011 kl. 06:35 #230490karlzzon.
DeltagareProblemet är att är vi 11st så kostar det 2800:-x2 !!!!!!!!Men vi får helt enkelt kolla hur många som kommer imorgon!! Annars så får jag stå över körandet.
22 oktober, 2011 kl. 12:03 #230499Gilarski
DeltagareJag kan stå över om det krisar sig me gokartplatser.
Angående vägar så vet jag väldigt många trevliga sträckor
då jag i mitt förflutna körde mycket bus på 2 hjul, handlar
bara om att vi hittar en rimlig tid/sträcka så alla kan haka på 🙂22 oktober, 2011 kl. 12:06 #230519adam.b.w
Deltagarejag kan en del vägar jag och fast på hissingen 😉 men vi får prata om de i morgon:)
TUSAN vad kul de ska bli!
22 oktober, 2011 kl. 12:58 #230502Daniel666
DeltagareGnistängstunneln är väl standard, gött ljud där 😉 Sen är det ju inte långt från gocarten till Götatunneln 🙂 Hissingen har ju Lundbytunneln dock är det kameror i den…
22 oktober, 2011 kl. 13:13 #230510Vince
Keymasterhar ni bilar som låter så är tunnlar nästan ett måste :D…min låter nästan inget men jag vevar mer än gärna ner rutorna för att lyssna på era ;).
22 oktober, 2011 kl. 13:52 #230481abacus
DeltagareHej allesammans !
Just nu sitter jag på akuten med en förmodad sena avsliten i vänster hand, det ser inte vacker ut kan jag säga. Men det värsta är att jag nog måste stå över gocart träffen… Om det blir problem med betalningen så ställer jag naturligt vis upp med dom pengarna jag blir skyldig för min plats, jag återkommer så fort jag har fått prata med en läkare.Ps om ni spelar tennis undvik att ramla med racket i handen.
Dshem.bredband.net/dtype/hand.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
22 oktober, 2011 kl. 14:26 #230511Vince
KeymasterHej allesammans !
Just nu sitter jag på akuten med en förmodad sena avsliten i vänster hand, det ser inte vacker ut kan jag säga. Men det värsta är att jag nog måste stå över gocart träffen… Om det blir problem med betalningen så ställer jag naturligt vis upp med dom pengarna jag blir skyldig för min plats, jag återkommer så fort jag har fått prata med en läkare.Ps om ni spelar tennis undvik att ramla med racket i handen.
Ajajaj…det låter o ser inte bra detta. Hoppas att det inte är för allvarligt och att du repar dig snabbt…..oroa dig inte för gokarten då det verkar som att vi kommer att fylla 10 platser utan problem.
22 oktober, 2011 kl. 15:07 #230497Christian S
Deltagarekommer nog förbi och kötar lite skit.
22 oktober, 2011 kl. 22:53 #230491karlzzon.
DeltagareFru Karlzzon måste också kasta in handduken då vi plötsligt fått in våra barn på simskola!!! Det går naturligtvis före gokart!!!!
Vi syns om 12 timmar!!!!!
Nattizzzzzzzzzzzzzz22 oktober, 2011 kl. 23:51 #230477Surbarbro
Deltagarehar ni bilar som låter så är tunnlar nästan ett måste :D…min låter nästan inget men jag vevar mer än gärna ner rutorna för att lyssna på era ;).
Ledsen men min hade inte fått varit med.
För jag bara smyger fram.
Eller hur Daniel.(FORD)
HIHI!
Jag hade bara önskat att jag ”ibland” skulle bo på baksidan av landet.
( Då hade det inte vara så långt att ta sig.)
Som tur är att det går över.
Kram till er alla där ute.
Kör försiktigt.
Servicebilen har vintersulorna på.22 oktober, 2011 kl. 23:57 #230478Surbarbro
DeltagareHej allesammans !
Dum att spela själv, när man kan titta på TV.
Du har missat något. Stockholm, som ledtråd.
Hoppas att det löser sig.
Blåser! På skadan. Håll i dig så att du inte blåser bort.23 oktober, 2011 kl. 00:04 #230500Gilarski
DeltagareÄntligen, nu är min TMIC monterad 😮
Mr. Gilarski gör alltför ofta sakrer i sista minuten
🙁 Hursom, hon startade på första försöket, trots att
hon inte rört sig på 3 månader, känns gött att äntligen få
med kärran på träffen 🙂Gonatt
23 oktober, 2011 kl. 05:45 #230520adam.b.w
DeltagareÄntligen, nu är min TMIC monterad 😮
’
Yes fan vad kul 😉23 oktober, 2011 kl. 07:47 #230512Vince
KeymasterFru Karlzzon måste också kasta in handduken då vi plötsligt fått in våra barn på simskola!!! Det går naturligtvis före gokart!!!!
Vi syns om 12 timmar!!!!!
NattizzzzzzzzzzzzzzDet var tråkigt…Fru Vince hade sett framemot att träffa Fru Karlzzon…men men det får bli en annan gång 🙂
Ledsen men min hade inte fått varit med.
För jag bara smyger fram.Sure…enda bil som inte klarade ljudkraven på emmaboda även med insatsen i slutburken 😀
Din hade varit GRYM att ha i tunnlar….jag kommer ihåg vårträffen 2010 när jag låg bakom (långt bakom ;))dig i tunnlarna och du gasade till……och försvann 😀
Ljudmässigt fick du dock bra konkurrens av Carl och Tobias vill jag minnas!Äntligen, nu är min TMIC monterad 😮
Gött Gilarski…ska äntligen få se din refinade pärla 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.