SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Hur agera med 4wd? Om man får sladd?

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Nyman
    Deltagare

Vad är de för idioter som skriver här? ”hoppas man bli av med lappen före det händer”?? De är inte bara ditt liv som står på spel, alla andra som befinner sig i trafiken riskerar ju sitt liv när demöter dig!!?

Apero på sladd så är de grymt kul å vara uppe i sälen å jobba nu, massor med snö å stora tomma parkeringar att leka/träna på! hade behövt de här före konbanan i v-ås.. då jag också av ren reflex släpte gasen och fick x antal returer och sedan av…

men nu efter mycket lek börjar man kunna hantera bilen skapligt, nu vill jag lära mig vänsterfot bromsa i kurvorna också!! 😉

-= enough is enough =-

simo
      Deltagare

Vad är de för idioter som skriver här? ”hoppas man bli av med lappen före det händer”?? De är inte bara ditt liv som står på spel, alla andra som befinner sig i trafiken riskerar ju sitt liv när demöter dig!!?-= enough is enough =-

Ja, de kan man verkligen undra…o fler o fler verkar de bli oxå x(

/U

Manor
        Deltagare

Vad är de för idioter som skriver här? ”hoppas man bli av med lappen före det händer”?? De är inte bara ditt liv som står på spel, alla andra som befinner sig i trafiken riskerar ju sitt liv när demöter dig!!?-= enough is enough =-

Ja, de kan man verkligen undra…o fler o fler verkar de bli oxå x(/U

…ja, onekligen så blir det fler och fler trådar i samma anda ;(.

STIred
          Deltagare

Alltså folk måste ju ha väldiga problem med o behöva få uppmärksamhet om man tror man är ball när man sladdar med en bil som man knappt har nån koll på i 180km/h. Dessutom går man o berättar om det öppet på ett forum… 😮

Finns nog intelligentare saker skryta med tror jag….

/r-skulle ju inte kommentera sånt här mer ju…. bara allmänt trött på sånt här snack som många andra tror jag

[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
            I can live with the despair, it’s the hope that kills me
            ————————————————————————————————————————————-
            I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
            ————————————————————————————————————————————-

rödSTI

valle
            Deltagare

Jag har bara provocerat fram sladd/släpp försiktigt steg för steg för att se hu bilen beter sig och när jag har fått sladd/släpp så har jag redan haft fullgas, så det har varit svårt att gasa mer ;-)Det som funkar bra för mig är att lätta lite på gasen (inte släppa helt) och direkt när bilen rätat upp sig på med fullgas igen. Skitkul!!! Eftersom bilen är så välbalanserad har jag, än så länge, inte haft tillstymmelse till kast/återsladd. Bara att ge på igen och bilen rätar upp sig 🙂

jag kan bara hålla med!;-) grymt skoj

El Paso
              Deltagare

Helt otroligt att din bil är kvar på vägen.. :*

OzO
                Deltagare

Ämnet avklarat tror jag… låser.

/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Ämnet ”Hur agera med 4wd? Om man får sladd?” är stängt för nya svar.