SSC Allmänt snack Allmänt småprat Hur fort går era imprezor ??

• Detta ämne har 33 svar, 2,439 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av Whitewheels.
Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    CaliWRX
    Deltagare

150 Miles per hour in the desert 🙂

Hmmm,240 kilometers per hour?

Subarumicke
      Deltagare

Hmm en känslig fråga 😀 hade jag varit moralisk hade jag svarat 110 km/t;)
        Men nu är jag inte det x( min gamla impreza gjorde mätaren ut,D:s varvstoppet slog i på 5:an (org utv..) hatsighet ärliga???
        Men annars är en klasiker när man åkte moppe
        A frågar. hur fort går den??
        B Svarar. 65 km/t men det finns lite till att ge 😉

Men det finns kanppast någon som säger den gjorde xx km/t men det var max:D

Assazel
        Deltagare

Det brukar faktiskt bero på att antingen börjar vägen inte bli så rak och säker som först. Eller så kanske man börjar återfå sitt sunda förnuft och släpper gasen. Men man kände att den kunde ge mer.

men jag kan hålla med om att många inte kanske vill säga att det va max.

Whitewheels
          Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=ssi54&id=255_me_tre_pers

….förutom jag så var det två andra dunderklumpar! 😉 ……o jag låg lääääng o pressa 😮 Det man inte vet mår man inte dåligt av(dvs. lager-historian). Såg även 260 efter detta kort. Dock var detta innan 22b vingen!

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.