Monterade equal lenght grenrör idag och en bredbandslambda. 9.2 afr på full last. Så jag kommer inte vara orolig över att köra fullgasrepor tills jag har mappat 🙂
Monterade equal lenght grenrör idag och en bredbandslambda. 9.2 afr på full last. Så jag kommer inte vara orolig över att köra fullgasrepor tills jag har mappat 🙂
Var trots det försiktig, bore wash är inte bra p.g.a. överdrivet mycket bränsle.
Okej. Låter inte bra. Då lär turbon spinna som en tok för att uppnå mina 1 bar och inte vara så långlivad. Får försöka trycksätta systemet på något vis och se vart det läcker.
bilen ligger på 14.4-14, 7 när jag har ljämngas på motorvägen och perfekt 14.7 på tomgång. Men borde den inte löralite snålare på jämngas för ekonomins skull. Min skyline va runt 15-15, 2 på landsväg med orört sprut.
Hello ,Sorry to hear of the trouble you’re having. Sometimes FedEx doesn’t service areas of Sweden. If you think that’s a mistake can you try a work address or that of a relative to see if that comes back with a rate?Cheers,Mike
Hur har ni andra gjort när ni beställt från tactrix?
Jag tog den hem, kom på bara 1 dygn (sjukt fort!), men jag bor i centrala Stockholm. Fick sedan inbetalningskort på tull och moms från FedEx någon vecka senare om jag minns rätt. 🙂
Jag fick ordning på romraider, och det fungerar perfekt. Däremot ecuflash, får bara error…. Ska alla bilar som har har de gröna kontakterna alltid sätta ihop dom? Kan man inte flasha med bilen igång? ska man ha läge 1/2 på tändningen eller avstängd.