Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    fredrik_wt
    Deltagare

denna “bra” grej håller på o göra mig vansinnig, hur kopplar man ur den, varje gång man är på G att sakta in vid nåt o snabbt ska ur bilen, knäpper av sig det lite i farten så brölar det, o inte fan slutar det för man står still…. hur kopplar man ur denna pest?!?!

Blocken
      Deltagare

denna “bra” grej håller på o göra mig vansinnig, hur kopplar man ur den, varje gång man är på G att sakta in vid nåt o snabbt ska ur bilen, knäpper av sig det lite i farten så brölar det, o inte fan slutar det för man står still…. hur kopplar man ur denna pest?!?!

Om det är samma som på STi new age så är det någon av sladdarna under förarstolen man rycker ur, testa lite 🙂

Good luck!

AB

…………………..
        Thai-Perr

Manor
        Deltagare

…ta inte av dig bältet i farten…är mitt tips :).

fredrik_wt
          Deltagare

dåligt förslag, vad folk tycker är mindre intressant, om ni ursäktar, vet någon hur man kopplar bort den?

rallymarkus
            Deltagare

kolla om det går in kablar i fästet du klickar fast bältet i.
              är en som kopplat ur den så på en outback här i jokkmokk.
              har för mig att det var där han pillade

fredrik_wt
              Deltagare

ok, ska kolla det, tack för svaret!

fredrik_wt
                Deltagare

jo då, där går det in sladdar, MEN om man ryker ur dom, kan det inte bli så att det låter konstant då istället??

nån ide?! 🙁

Lt Dan
                  Deltagare

jo då, där går det in sladdar, MEN om man ryker ur dom, kan det inte bli så att det låter konstant då istället??nån ide?! 🙁

Om du rycker kablarna så borde dom antingen kopplas ihop, kopplas till jord eller ej kopplas. Prova dig fram.

/Dan

Ps skriv in dig i tråden “hur många legacy ägare finns det här” Ds

fredrik_wt
                    Deltagare

Hmm.. det där med sladdarna… pratade med subaru verkstaden här i stan, de hävdar bestämt att det inte går att koppla bort bältesvarnaren… vilket jag inte tror på, men de menade att typ bilen skulle paja i övrigt om man kapade kablarna till knappen där man knäpper upp bältet…

Men en idé till, den där satans sirenen som tjuter, var siter den, den borde man ju kunna paja iaf }( ???

Desen
                      Deltagare

Där finns väl även en kontakt i stolen som känner av om där sitter någon i stolen.
                        Går det inte att bygla den eller koppla ur den?

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.