denna “bra” grej håller på o göra mig vansinnig, hur kopplar man ur den, varje gång man är på G att sakta in vid nåt o snabbt ska ur bilen, knäpper av sig det lite i farten så brölar det, o inte fan slutar det för man står still…. hur kopplar man ur denna pest?!?!
denna “bra” grej håller på o göra mig vansinnig, hur kopplar man ur den, varje gång man är på G att sakta in vid nåt o snabbt ska ur bilen, knäpper av sig det lite i farten så brölar det, o inte fan slutar det för man står still…. hur kopplar man ur denna pest?!?!
Om det är samma som på STi new age så är det någon av sladdarna under förarstolen man rycker ur, testa lite 🙂
kolla om det går in kablar i fästet du klickar fast bältet i.
är en som kopplat ur den så på en outback här i jokkmokk.
har för mig att det var där han pillade
Hmm.. det där med sladdarna… pratade med subaru verkstaden här i stan, de hävdar bestämt att det inte går att koppla bort bältesvarnaren… vilket jag inte tror på, men de menade att typ bilen skulle paja i övrigt om man kapade kablarna till knappen där man knäpper upp bältet…
Men en idé till, den där satans sirenen som tjuter, var siter den, den borde man ju kunna paja iaf }( ???