Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 34 totalt)
  • Författare
    abacus
    Deltagare

Man ser en helt del GT´s på gaterna men väldigt sällan en Impreza GT kombi, jag har sett en del vanliga Impreza kombis men alla utan scoop turbo etc etc.

Dock för ett tag sedan när jag var och handlade på Konsum i Gammelstan så var det en dam som troligtvis var runt 60-70 år gammal i en GT kombi hon log och vinkade åt mig när jag stog brevid henne….

kaakaa
      Deltagare

haha

Adam K
        Deltagare

Kombimaffian finns och lever 🙂
          Både som originalbilar och en del mer eller mindre trimmade eller moddade…

Having said that… så är det sällan någon annan kombi än min eller Surbarbros dyker upp på körningar så det är väl kanske mer original brukskombis på gatorna…

/Adam (med Sveriges enda dccd-kombi?)

painkiller
          Deltagare

jag kör en wrx sti -99 kombi! bästa kombin som går att få tag på;)

racetech
            Deltagare

En till här, grön -97, familje bilen 😉
              Den piskas på rattlås race och på vintern,
              inte så mycket gjort med den men ska bli…

Janne248
              Deltagare

jag kör en wrx sti -99 kombi! bästa kombin som går att få tag på;)

Importerad? Japan? Bilder?

Lirkus
                Deltagare

GT-00 här 🙂

Lite Dawesad, annars original. Men det ska vi ändra på. Har nyss köpt bilen och det blir första vintern med 4wd, spännande 🙂

Adam K
                  Deltagare

Janne,
                    enl. annan tråd fr. painkiller: “jag har en sti-99 från japan”

Oblivion
                    Deltagare

Står en grön kombi GT parkerad på Frölunda torg varje morgon jag åker förbi 😉

Calder
                      Deltagare

Om allt går vägen så kommer jag att köpa mig en GT -99a i veckan… Kan bara få in 3 matkassar i RX7an om jag kör nercabbat.. 😉

painkiller
                        Deltagare

japp den är tagen från japan, som Adam intygade…du verkar ha bra koll här på forumet Adam..haha:) jo nog kan jag väll lägga upp lite bilder…ska väll kunna fixas! men i vilken tråd kan man posta dem utan att få skit?? 😉

Pirre
                          Deltagare

Kör kombi även jag, GT -00:a “lätt” moddad ;. Avställd nu för uppdateringar….

/ Henrik

Adam K
                            Deltagare

Finns en ‘additional folder’ här i allmänt prat för just foton och filmer 🙂
                              Har du fått plts i galleriet?

Jo, jag är ensam hemma i några dar nu, ledig från jobbet, mycket tid att scanna forum…

painkiller
                              Deltagare

okej, nja plats i galleriet, vet inte..jag ä bara medlem i forumet..inte i klubben än..men ska fixa det:)
                                hmm, lite entusiastisk kan man ju bli när man oxå är hemma från jobbet…jag drar å tvättar av bilen…sen postar jag lite bilder ikväll;-)

kelta
                                Deltagare

Ja finns en kombi här med

med lite mera klös 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.