Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    iron m///
    Deltagare

Har en impreza trimmad som ska bes snart.

Tror ni man kan bes med gt3076R samt front ic och andra mods???

Eller hur gör andra som har större turbo eller andra mods?

Mvh

Gilarski
      Deltagare

Min gick igenom men det beror nog på hur grinig SBP är. Främst är det ju effekten som inte får dra iväg och ser det ut som herrejössus grejer under huven så får du nog räkna med att du bör visa upp effektpapper som styrker att du inte har för mycket pulver.

En FMIC skall inte vara en stopper men på en helbilsgodkännd bil så kan det bli tjöt.

Endel lär ha goda kontakter på SBP så då ramlar sakerna igenom ändå :rolleyes:

Fricke.w
        Deltagare

Står själv inför samma dilema 🙂 men jag ska pröva i alla fall, man får ju försöka klä in turbon i någon alu kåpa jag tänkt göra, samt göra en almän upp städning i motor rumet mm mm.

andreaswrx
          Deltagare

Sprit och pengar funkar altid:)

iron m///
            Deltagare

Jo visst ser man att de inte är std 😉 men förstår bes gubben att de inte är det då??

Mesta är lakat svart och vanligt silver typ. Är rött insug som på sti. Sitter värme kåpan över turbon bes med original dp med katt samt catbak med insats i slut dämparen, bilen har runt 500hk dock ställer jag ner trycket vid bes.

Kanske ska till läggas att bilen har flockades inredning och massa annan väghållning som stag coilovers sti bromsar från 2010 m.m…..

Ingen som trimmat och bes?? Har man turbon på original plats så borde det slinka igenom enkelt men nu är ju turbon vinklad så den trycker under insuget och suger jämte….

Mvh

Turbovin
              Deltagare

Bästa är ju att hitta en station som knappt sett en Impreza 🙂 Tror på min station att det spelar mindre roll om jag skulle åka in med nån snurra som är rotated, man börjar väl ana att nåt är gjort redan när TMIC:n försvinner.

Gilarski
                Deltagare

Öppen dump plockar de dig på med stor säkerhet, likaså om du har catchtank
                  med öppet filter. Jag har 2010 Sti ok men det sa de inget om.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.