Detta ämne har 3 svar, 1,287 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 11 månader sedan av epoxxy. Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt) Författare Inlägg 20 december, 2011 kl. 06:18 #27354 epoxxyDeltagare Någon som har några bilder så jag kan jämföra? Vad ska jag kolla på? Lamellerna? Tryckplattan? Svänghjulet? 20 december, 2011 kl. 06:41 #233764 TimzzonDeltagare Lamell: Djup till nitarna och om lamellen är “glansig” (gått varm) Tryckplatta och svänghjul: “onormalt” slitage, repor Det är väll det i stora drag 😮 20 december, 2011 kl. 16:03 #233765 Christian SDeltagare sen så ser man ju även ganska lätt på kopplingen och svänghjulet om det gått varmt för då det ändrar färg, blir blå lila. 21 december, 2011 kl. 18:06 #233766 epoxxyDeltagare jag får kolla när jag kommer ut till garaget nästa gång. har aldrig kollat på en koppling på riktigt så det är lika bra jag frågar. skulle den vara helt åt he-e så går det ju med “viss” möda att byta även när motorn sitter i bilen. Författare Inlägg Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.