SSC Allmänt snack Träffar Husvagnsfolkrace i Västerås lördag 24/9

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Mr Black har fribiljetter – hör av dig via PM om du vill gå :)Undrar om detta är något för HusvagnsMätz? ;)/BlockenMin STi

Nej, jag skulle bara gråta om jag såg dem förstör de fina husvagnarna ;-).

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

Mr Black har fribiljetter – hör av dig via PM om du vill gå :)Undrar om detta är något för HusvagnsMätz? ;)/BlockenMin STi

Nej, jag skulle bara gråta om jag såg dem förstör de fina husvagnarna ;-).mvh Mats N

Vi kanske kan ställa upp med din Housewagon o låta din fru köra Matz så kan du och jag sitta o fika i the wagon medans!! Perfekt tillfälle att bjuda mig på en fika!! 😀 😀

Mohahahahahaha, nä det får bli fika en annan gång ;-).

mvh Mats N

Blocken
        Deltagare

Mr Black har fribiljetter – hör av dig via PM om du vill gå 🙂

Undrar om detta är något för HusvagnsMätz? 😉

/Blocken

Min STi

Addson
          Deltagare

Nej, jag skulle bara gråta om jag såg dem förstör de fina husvagnarna ;-).mvh Mats N

Vi kanske kan ställa upp med din Housewagon o låta din fru köra Matz så kan du och jag sitta o fika i the wagon medans!! Perfekt tillfälle att bjuda mig på en fika!! 😀 😀

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.