› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Hyllning till scoobyparts.com!
- Detta ämne har 17 svar, 1,169 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
7 april, 2005 kl. 12:59 #15367
gotte51
DeltagareFick mina grejer till Gt:n idag från scoobyparts.
Beställde i måndags och fick det idag (torsdag) vilket jag tycker är jäkligt snabbt levererat!…till skildnad från tex streetpower…som man alltid får fel fgrejer ifrån..och alltid får vänta på!!!!!!!!!!!
Ni som drar er från att handla från scoobyparts pga att du betalar med kortet i förskott ska inte vara oroliga de minsta!
Beställde bl.a en ”Crome gear gaiter surround” (kromad platta runtom växelspaks knopp). As sjysst kvallite å passform! Gör jäkligt mycket för utseende inne i cupén!! En rekomendation bara 😉
7 april, 2005 kl. 13:10 #158175Niklas
DeltagareDu kan inte köpa en stylingprodukt utan att ta ett kort och visa upp fattar du väl? 😉
EDIT: Sen behöver vi inte skälla på andra företag. Själv har jag gjort många missar när ni beställt dekaler. Börjar få förståelse för att det händer fel ibland.
7 april, 2005 kl. 17:26 #158169Impreza112
DeltagareHej gotte51
Vi tar gärna kritik om vi gjort fel, du tror inte du skulle kunna pm:a mig om vad du är misnöjd med.
Det är bra för oss som företag att även höra kritik för att kunna bättra oss i dessa avseende.
Självklart har vi alla problem med vissa saker tex P1-läppar har varit ständigt problem på sista tiden.
Vi beställer 20st och får 2st.
Men nu har vi löst detta och får en stor leverans nästa vecka.
Vi har mycket av Impreza delarna på lager vilket jag tror är sälsynt, men allt kan ta slut osv.
Mvh/Christian(Streetpower)8 april, 2005 kl. 08:07 #158171gotte51
DeltagareJag har sagt mitt!! Och det står jag för!! Punkt slut!
8 april, 2005 kl. 08:26 #158163OzO
Deltagare8 april, 2005 kl. 08:27 #158159SecretAgentMan
Deltagare1. Men kamma dig Gotte…
2. Det tar tid ibland, till och med från de mest rutinerade rävarna i branschen, alla är beroende av någon form av leverantör i slutändan.
/J – har handlat mest imprezadelar i klubben?
8 april, 2005 kl. 09:27 #158167Kvarnis
Deltagare>1. Men kamma dig Gotte…
>
>2. Det tar tid ibland, till och med från de mest rutinerade
>rävarna i branschen, alla är beroende av någon form av
>leverantör i slutändan.
>
>/J – har handlat mest imprezadelar i klubben?Jeep ibland så är delar restade för leverantörerna…oxå så är det bara.. tyvärr… , nu när jag skule hjäpla till att plocka hem lite delar så till andra så tog det mycke längre tid då man vill allt ska komma i väg fär att undvika stril..
/Kvarnis – har inte handlat mest delar ..men de hårdaste.. ;):+
8 april, 2005 kl. 10:53 #158172gotte51
DeltagareÄr delarna restade så ska leverantören höra av sig!
Är delarna totalt slut ska leverantören höra av sig!
Ringer man sedan och säger att man ska ha en sak och sen får en annan blir man inte heller så glad!
Man ska få ett kollinr. så man kan kolla vart paketet befinner sig!!8 april, 2005 kl. 10:55 #158160SecretAgentMan
Deltagare>/Kvarnis – har inte handlat mest delar ..men de hårdaste..
>;):+Hä! BS! Du köper 6-växlat synkat istället för doglåda. :+ 😀 😉
Gotte – Det är sjukt ovanligt med sådan service i branschen, men det lär du märka.
/J
8 april, 2005 kl. 11:02 #158173gotte51
DeltagareMen det borde vara det..tycker ja
8 april, 2005 kl. 11:09 #158164simo
DeltagareVisst borde de var så…men så länge det är folk inblandade så kommer
servicenivån att variera, tyvärr!
/U8 april, 2005 kl. 12:12 #158168Kvarnis
Deltagare>>/Kvarnis – har inte handlat mest delar ..men de hårdaste..
>>;):+
>
>Hä! BS! Du köper 6-växlat synkat istället för doglåda. :+ 😀
>;)
>
>Gotte – Det är sjukt ovanligt med sådan service i branschen,
>men det lär du märka.
>
>/JOT:
tillfällig sinnesförviring…. ;):D…,
fast jag kan andra sidan låta tanten köra när jag fått wirre i mig… ;):+slut OT..:
Sen är verklihgeten att det är ofta mer än 1 part innblandad i tåkigheter/fördröjd leverans…. jag blev utan vxl.låda i sommras i 3månader….då DHL i UK blev fulla lr nått..
8 april, 2005 kl. 13:03 #158170Impreza112
DeltagareHej!
Har nu kollat upp vad saken handlade om, Följande har hänt.
gotte51 beställde 22b huvgällar samt Sti bakljus och delarna skickades omgående dagen efter beställningen kom in, det kallar inte vi lång leverans tid. Delarna fanns i lager.
Vad som var strullet var att vi råkade skicka 2st vänster lampor. Vilket är helt och hållet vårt fel, visst klantigt men mänskligt.
Saken är den att det är Subaru orginal lampor och leveras i paket om två lampor men 2 väster respektive 2st höger.
Vi tog då som ni förstår fel och sände 2st vänster.
Vi fick beskedd om vad som hänt och har givetvis skickat 1st höger lampa till gotte51, och jag har kollat upp var den finns och den är redan hämtad. Så allt verkar som det skall från vår sida.
Sedan har vi ännu inte fått tillbaks den fel skickade vänster lampan.
När den skickas står vi givetvis för frakten tillbaks, vilket inte ifråga sats.
Antagligen skickar du ditt konto innan så för vi över summan om du kollar pris, annars när du skickat.
Summa sumarum, Känns tråkigt att det blir så här av en enligt oss enkel sak. Men alla får dra sitt strå ur stacken och tycka det är rätt eller fel.
Men åter igen ber vi om ursäkt, synd att du inte tagit upp detta med oss bara.
Trevlig helg önskar/Streetpower8 april, 2005 kl. 15:08 #158161SecretAgentMan
DeltagareDet där lät ju inte så eländigt, kom igen när din turbo för 20′ legat i händerna på Parcelfarce i England i en månad. 😉
Christian – Strongt! 🙂
/J
10 april, 2005 kl. 03:27 #158174gotte51
DeltagareDet är lugnt! Hade en bad day bara. Kommer forsätta beställningar från er så ni går inte miste om någon kund jag svär! Lamporna sitter nu på plats och även gälarna och jag är väldigt nöjd med produkterna!
Mvh Johan
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.