>Hej!
>Har nu kollat upp vad saken handlade om, Följande har hänt.
>gotte51 beställde 22b huvgällar samt Sti bakljus och delarna
>skickades omgående dagen efter beställningen kom in, det
>kallar inte vi lång leverans tid. Delarna fanns i lager.
>Vad som var strullet var att vi råkade skicka 2st vänster
>lampor. Vilket är helt och hållet vårt fel, visst klantigt men
>mänskligt.
>Saken är den att det är Subaru orginal lampor och leveras i
>paket om två lampor men 2 väster respektive 2st höger.
>Vi tog då som ni förstår fel och sände 2st vänster.
>Vi fick beskedd om vad som hänt och har givetvis skickat 1st
>höger lampa till gotte51, och jag har kollat upp var den finns
>och den är redan hämtad. Så allt verkar som det skall från vår
>sida.
>Sedan har vi ännu inte fått tillbaks den fel skickade vänster
>lampan.
>När den skickas står vi givetvis för frakten tillbaks, vilket
>inte ifråga sats.
>Antagligen skickar du ditt konto innan så för vi över summan
>om du kollar pris, annars när du skickat.
>Summa sumarum, Känns tråkigt att det blir så här av en enligt
>oss enkel sak. Men alla får dra sitt strå ur stacken och tycka
>det är rätt eller fel.
>Men åter igen ber vi om ursäkt, synd att du inte tagit upp
>detta med oss bara.
>Trevlig helg önskar/Streetpower
Ja, det där var väl inte så mycket att gnälla om.
Min mailväxling med frågor, bra rabatt (som SSI:are), beställning samt frakt/leverans gick hur bra som helst. Jag har iofs inte kollat leveransen mer än öppnat paketet och räknat prylarna, så kanske även jag har fått lite mycket grejer för vänstersidan ;). Jag lovar att kontakta er direkt i så fall :).
mvh Mats N