SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Hyres ev. köpes:LMM för en Dag STHLM

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Panik!

Min luftmassemätare har gått sönder x( och jag ska besikta bilen på måndag.;(
      Använder normalt inte LMM’en så jag behöver den inte efteråt.

Finns det ngn snäll själ i sthlm som kan hjälpa mig igenom denna pärs genom att låna ut sin mot en liten summa eller kanske rent av sälja till en billigare penning?

Please please please :*

-JR

OzO
      Deltagare

Jag kan se om jag kan hitta min som du kan få för en väldigt billig penning. Skall jag kika efter? 🙂

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jraberg
        Deltagare

Mer än gärna :7 hur säker är du på att du har?
          kanske måste boka om tiden annars ;(
          -JR

edit. såg att check e. lampan blinkade som att den försökte säge mig ngt 😉 två gånger långa intervaller emellan och sen Tre korta. Är det ngn här som har en felkods lista eller ska man ringa till ngn subaru mek kanske. Mest för att försäkra sig om att det verkl är LMM’en och inte bara jag som kopplat ngt fel(hur nu det skulle gå till 😀 )

OzO
          Deltagare

Hmm, kom just på att den med all säkerhet ligger på landet. Skall kolla i lägenheten ikväll, men stor risk att den är på landet och dit åker jag inte i helgen tyvärr.

::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jraberg
            Deltagare

Finns det ngn annan kanske som har en LMM ifall OzO’s inte är tillgänglig?

-JR börjarblismåttdesperat

Guailo
              Deltagare

Tjosan!

Ev kan du ta min, använder inte heller den normalt, men den sitter fortfarande kvar i bilen.

Vilken bilprovning skall du till? Jag bor ca 1 km från Vinsta…

Mvh,
                Peter

jraberg
                Deltagare

gör som man inte ska dvs.
                  Du har PM Peter 🙂

SecretAgentMan
                  Deltagare

99/00 har samma-lika lmm, det går tyvärr inte med en äldre. 🙂
                    OzO – Din sitter med största säkerhet kvar i bilen – om inte du pillat med något jag inte känner till! 😀

/J

jraberg
                    Deltagare

ach so ja ja!klaar.. Guailo du har en äldre bil än 99 m.a.o
                      ;(

-JR med minne som en Guldfisk

OzO
                      Deltagare

>OzO – Din sitter med största säkerhet kvar i bilen – om inte
                        >du pillat med något jag inte känner till! 😀

Det var det jävligaste!!! Då är den inte på landet mao? 😀

jraberg
                        Deltagare

du har mitt nummer de e ba o ring =) så bestämmer vi tid och plats när det passar för dig.

SAM- det borde väl bara vara för honom och mig att byta va? jag menar för om man plockar lmm’en så blir det väl ett hål om man inte sätter dit min där istället ?

-JR

Guailo
                          Deltagare

Hehe, så mycket var det erbjudandet värt… =)

Nåja, hoppas det löser sig!

/Peter

*hemma med sjuk dotter, massa feber…* 🙁

jraberg
                            Deltagare

Usch då! hoppas hon blir bättre.Ge henne mkt vatten…
                              Ja, det som såg så bra ut 🙁

glöm inte ringa mej OzO 😉

mvh
                              Dr.johan 😛

jraberg
                              Deltagare

;( ;(

om det är ngn därute som har en felkodslista eller vet vart man kan hitta PM’a mej.. 🙂

provade med OzO’s LMM men den är Förmodligen.. åxå trasig.
                                Tack OzO för att du ställde upp!

Har flyttat fram besikt. tiden en vecka nu.

-JR

jraberg
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.