- Detta ämne har 22 svar, 1,537 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 10 månader sedan av Plogen.
-
FörfattareInlägg
-
11 februari, 2003 kl. 09:31 #2043PractosDeltagare
-någon som provat eller hört någonting om kvalisorten ?
http://www.dalhems.com/pdf%20filer%2003%20kat/sida8.pdf
Verkar vara hygglo pris men är det något att ha ?
/Henrik
11 februari, 2003 kl. 11:22 #48850BanzaiiiDeltagareVerkar ju väldigt vettigt pris, vill gärna hänga på här och höra om nån har testat.. Har tidigate tänkt köpa Greddys ell HKS, men de alternativen ar fallit bort pga alltför tunn plånbok.
/Månatliga överlevnadsbidraget slut runt månadsskiftet…..
14 februari, 2003 kl. 13:11 #48839Subba555DeltagareHe he Det är min bil som är med på bilden där. Visste inte om att dalhems använde den som reklam. Tycker ni att man skall kräva nån typ av ersättning 🙂
Är mkt nöjd med min IC som testades fram av kylarjonsson.
/Richard
14 februari, 2003 kl. 13:59 #48849SpeedyGTDeltagare>He he Det är min bil som är med på bilden där. Visste inte om att
>dalhems använde den som reklam. Tycker ni att man skall kräva nån typ
>av ersättning 🙂Tycker du ska kräva att SSI får mer rabbat 😀
17 februari, 2003 kl. 10:21 #48832PractosDeltagare>He he Det är min bil som är med på bilden där. Visste inte om att
>dalhems använde den som reklam. Tycker ni att man skall kräva nån typ
>av ersättning 🙂
>
>Är mkt nöjd med min IC som testades fram av kylarjonsson.
>
>/Richardvar det 62mm tjocklek eller mindre ?
17 februari, 2003 kl. 12:18 #48833PractosDeltagarenehep, de säljer inte kit för imprezan pga de inte har färdiga rörkit till den…endast montering hos kylarj och då går det på 16-18 tusen. 🙁
17 februari, 2003 kl. 12:18 #48843Subba555DeltagareHar två olika tjocklekar, dock lite osäker hur stora rören är faktiskt.
(Från turbo till IC är mindre än IC till insug).
Ring till Dalhems vet jag 🙂
Jag är inte helt säker men jag tror att Dalhems köper sina IC paket av Kylarjonsson, därav bilderna från min bil./Richard
17 februari, 2003 kl. 12:19 #48829SecretAgentManDeltagare…eller så köper man en beprövad, grym IC med allt som behövs för ett par tusen mindre via Plogen?
Bara en ide… 😉
/J
Banträffsansvarig SSI
Stolt ägare till Silverpilen17 februari, 2003 kl. 12:58 #48836PractosDeltagare>Har två olika tjocklekar, dock lite osäker hur stora rören är
>faktiskt.
>(Från turbo till IC är mindre än IC till insug).
>Ring till Dalhems vet jag 🙂
>Jag är inte helt säker men jag tror att Dalhems köper sina IC paket av
>Kylarjonsson, därav bilderna från min bil.
>
>/Richardhar pratat med dalhems, de säljer ic + rörkit till alla andra bilar utan subban till bra pris…subban hänvisar de till kylarjonson och då kan man endast beställa färdigmonterade kit (lämnar in bilen)…blir billigare hos JoCCe eller köpa av plogen…ska nog prata med grabbarna jag och se vars vi hamnar…
17 februari, 2003 kl. 13:07 #48845KvarnisDeltagareHur många är det som verkligen är intresserade av en FMIC ??
Jag hade tänkte köpa mig en nu när jag insett av effekt begäret kräver det tyvärr…Jag kommer att kolla upp med ett par st som jag har bra kontakt med.
Och det går säkert att fixa för under 15′.Alt att Ploggen fixar ett jätte Group Buy på HKS :p 😀
/Kvarnis
17 februari, 2003 kl. 13:29 #48837PractosDeltagarehelt klart intresserad på gruppköp, enda kravet jag har på valet av ic är att jag får ha kvar mina extraljus i dimljushålen(tänkte på rördragningen)..krav på kvalisort oxo men litar på att ni andra inte är sugna på köpa sk_t 😀
17 februari, 2003 kl. 14:51 #48846KvarnisDeltagareMitt krav är att den ska kunna flöda +450bhp 😀
Det finns en del alt att titta på, om inte alurör til IC’n är ett krav…
Jag har börjat ändra mig..för jag försöker hålla budgeten 😉Men HKS är vad jag vet j-vligt bra bara nån tusing för dyr bara ;):D
/Kvarnis
17 februari, 2003 kl. 15:44 #48847PlogenDeltagare>Men HKS är vad jag vet j-vligt bra bara nån tusing för dyr bara ;):D
Beroende lite på frakt kan jag fixa HKS för mellan 14-15… Paketen är stora som as…..tyvärr>
/Plogen
_________________________________________Subba till salu! 451 mil.. över 300 BHP..
http://bbs.impreza.nu/dcforum/DCForumID20/136.html#
_________________________________________17 februari, 2003 kl. 18:41 #48840Subba555Deltagare>…eller så köper man en beprövad, grym IC med allt som behövs för ett
>par tusen mindre via Plogen?
>
>Bara en ide… 😉
>
>/J
>
>Banträffsansvarig SSI
>Stolt ägare till SilverpilenEller så betalar man runt 5000 för allt matrial + montering 😉
17 februari, 2003 kl. 19:58 #48844KvarnisDeltagare>>…eller så köper man en beprövad, grym IC med allt som behövs för ett
>>par tusen mindre via Plogen?
>>
>>Bara en ide… 😉
>>
>>/J
>>
>>Banträffsansvarig SSI
>>Stolt ägare till Silverpilen
>
>
>Eller så betalar man runt 5000 för allt matrial + montering 😉Jo men dom vill ha bilen en vecka…det blir dyrt det
Dom vill ha ~15′ för monterat å klart…+plus resa ner+ ev. övernating och semester…nä tror inte det
/Kvarnis
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.