Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Zetterlund
    Deltagare

Ja nu i helgen var det dags igen!

Gardemoen strippen hade stått orörd sen förra helgen, så vi tog tillfället i akt att köra ännu hårdare än vad vi gjorde förra helgen.

Så här kommer det lite bilder, inte jag som fotat denna gången, utan kidnappat bilderna från IDCN’s eftersnack och media tråd.

Zetterlund
      Deltagare

Bonus bilderna!!!

Jag förstår inte varför jag kallades för “Galne Svenskefan”

Zetterlund
        Deltagare

Vill även tillägga att det var GLAS HALT!!
          Om nu någon undrar varför bilarna är lite överallt i snön

Jag hade med mig min lilla videokamera som tål lite misshandel (dock ingen HD kamera)

Playlist på YouTube med några av filmerna från den.

tendency
          Deltagare

Jäklar, det såg ut att vara lite halt. 😉 Fina bonusbilder, det var action i dom. Men stackars pilen, den blev lite bulig..

Zetterlund
            Deltagare

Jäklar, det såg ut att vara lite halt. 😉 Fina bonusbilder, det var action i dom. Men stackars pilen, den blev lite bulig..

Hehe.. jo det var de.. Många understryningar för mig kan jag avslöjja 😉

Å det där “Silverskåpet” fick för sig att imitera ett russin .. bilfan :p

Mumin
              Deltagare

Trodde ju att norrmännen var lite rutinerade och körde med is däck 🙂

Fina bilder.. dock! Håkan du kan ju behöva både bur och isdäck!

Zetterlund
                Deltagare

Trodde ju att norrmännen var lite rutinerade och körde med is däck 🙂

Fina bilder.. dock! Håkan du kan ju behöva både bur och isdäck!

Jo då.. Finns ett gäng som kör med isdäck oxå 🙂 Men här är vi lite rädda om asfalten under banan .. Då det är en dragstrip på sommaren samt yta för några konbanekörningar 😀

Japp bilderna är fina.. För jag har inte tagit någon av dem 😎

O ja .. det kommer .. det kommer .. blir lite byggnationer på det där skåpet serru :rolleyes:

Garagekungen
                  Deltagare

Kul med lite live-bilder också (kollade filmerna).

Tänkte på samma som tidigare här – verkar som bilarna inte riktigt är byggda för att ta upp snölasten mot dörrarna…
                    …har även själv lite pyssel att ta upp när det blir varmare ute. 😎

Dock verkar fronten sitta bättre på de äldre än de nyare…
                    …hade PPP på besök i helgen och fronten på de där 08´orna verkar sitta riktigt löst…
                    :p

Zetterlund
                    Deltagare

Kul med lite live-bilder också (kollade filmerna).

Tänkte på samma som tidigare här – verkar som bilarna inte riktigt är byggda för att ta upp snölasten mot dörrarna…
                      …har även själv lite pyssel att ta upp när det blir varmare ute. 😎

Dock verkar fronten sitta bättre på de äldre än de nyare…
                      …hade PPP på besök i helgen och fronten på de där 08´orna verkar sitta riktigt löst…
                      :p

Jupp lite små kul kan de va 😉 .. Men har så sur kvalitet på min videokamera (en liten actioncam som tål misshandel).. Ska försöka skaffa mig något bättre att fånga sånna bilder med :p

Haha.. Har du oxå bulor i dörrarna ? 😀

Jo, fronten är lite massivare på de gamla bilarna.. mindre mjuka krockzoner om ja inte minns fel 😎

Garagekungen
                      Deltagare

Jupp lite små kul kan de va 😉 ..Men har så sur kvalitet på min videokamera (en liten actioncam som tål misshandel).. Ska försöka skaffa mig något bättre att fånga sånna bilder med :p

Haha.. Har du oxå bulor i dörrarna ? 😀

Jo, fronten är lite massivare på de gamla bilarna.. mindre mjuka krockzoner om ja inte minns fel 😎

Jo, inser att de som åker runt med fläckfria bilar antagligen kan delas in i någon av följande kategorier:

1) Föraren provar aldrig gränserna, har bilen som putsobjekt på säker marginal från inlärningskurvan…

2) Föraren kör grymt bra, pressar skiten ur bilen och har ett hemligt kontrakt med Gud…

3) Föraren har obegränsat bankkonto och repar helgens skavanker på sin stående tid hos verkstaden på må-tis för att ånyo till helgen kunna piska upp bilen till helgen.

Skulle gärna tillhöra #2 eller #3…
                        …men 😮
                        – Får leva med en mindre perfekt bil vissa perioder till förmån för allt skoj jag hinner med !!! 😀

PS. Du är värre än mig – jag har inga bulor så högt upp som dörrhandtagen (antagligen har vi inte tillräckligt med snö på vår sida kölen), fast det tar väl ett tag att bli värst i klubben…
                        😀 😀 😀

fraggler
                        Deltagare

Vad heter Låten som spelas i filmen?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.