Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

När man citerar någon som kommer det ett “quote”-block i ens inlägg, mycket bättre än tidigare! Dock skulle det vara bra om det stod MatsN skrev istället för bara Quote för då ser man inte vem som citerats.

OzO
      Deltagare

Nooooooterat! 🙂 Fyll på med buggrapporter/ideér.

* När man gör reply och citerar på PM och skickar så ser mottagaren quote-taggarna, dvs ingen HTML kod syns. Inte så snyggt.

* Dessutom ser PM-mailen lite konstiga då man gör reply-quote.

* Klockan går 1 timme fel trots att jag har ställt in Sthlm/Sweden i admin samt i min egen setup… hmm…

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
        Deltagare

Varför ser man inte underavdelningarna längre då man hoppar in i “roten” på forumet? Det var så smidigt tidigare då man kunde se i vilka avdelningar som det skrivits något nytt. Eller är det bara en inställning man måste göra själv?

EDIT: “Expand conferences” var en trevlig funktion. 😀 😉 Klicka på den så ser det ut som förr. Hehe

griml0ck
          Deltagare

Varför ser man inte underavdelningarna längre då man hoppar in i “roten” på forumet? Det var så smidigt tidigare då man kunde se i vilka avdelningar som det skrivits något nytt. Eller är det bara en inställning man måste göra själv?EDIT: “Expand conferences” var en trevlig funktion. 😀 😉 Klicka på den så ser det ut som förr. Hehe

Håller med. Nu får man ju bara klicka en massa mera 🙁

OzO
            Deltagare

Men för i helvete…. allt är som vanligt. Det har dock tillkommit lite nytt. Men klicka och ställ in så det ser ut som förr. Det finns den möjligheten.

Klicka runt lite, leta i era menyer och i huvudmenyn. Upptäck det nya (det är inte så mycket) och återkom sen med buggar/idéer.

::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
              Deltagare

Håller med. Nu får man ju bara klicka en massa mera 🙁

Nej, läs vad jag skrev så ser du hur man fixar det. 😉

Strat
                Deltagare

Mina önskemål:

Jag skulle vilja ha en möjlighet att gå till senaste/sista inlägget i tråden. Nu får man alltid skrålla sig fram, och om det är flera sidor blir det ännu jobbigare.

När man skriver ett inlägg i en flersidig tråd hamnar man också på första sidan då man submittar. Man borde hamna på sitt nya inlägg.

Edit: Första/sista sidan i sidhantering vore också grymt.

🙂

Niklas
                  Deltagare

När man klickar på en shortcut till senaste tråden som det skrivits i så kommer man till första inlägget i tråden. Borde man inte komma till sista inlägget i tråden?

Ex:
                    Wed May-04-05 02:51 PM
                    RE: Roliga bilder oc…
                    by Blocken

SecretAgentMan
                    Deltagare

Mina önskemål:Jag skulle vilja ha en möjlighet att gå till senaste/sista inlägget i tråden. Nu får man alltid skrålla sig fram, och om det är flera sidor blir det ännu jobbigare.När man skriver ett inlägg i en flersidig tråd hamnar man också på första sidan då man submittar. Man borde hamna på sitt nya inlägg.Edit: Första/sista sidan i sidhantering vore också grymt.:)

Har med hakat upp mig lite på detta lilla, om än världsliga, problem. 🙂

/J

OzO
                      Deltagare

Har med hakat upp mig lite på detta lilla, om än världsliga, problem.

Jag med… 🙂

modulated
                        Deltagare

Klockan går 1 timme fel trots att jag har ställt in Sthlm/Sweden i admin samt i min egen setup… ]

Kan kanske bero på den svenska sommartiden som inte stöds av alla
                          länder?? Det hela är ganska lätt avhjälpt genom att ställa in
                          två timmars tidsskillnad istället.

// Patrick P – bosatt i Swaziland 😉

Regionsansvarig Västerås

Blocken
                          Deltagare

Kan kanske bero på den svenska sommartiden som inte stöds av allaländer?? Det hela är ganska lätt avhjälpt genom att ställa in två timmars tidsskillnad istället.// Patrick P – bosatt i Swaziland ;)Regionsansvarig Västerås

Tack för tipset Patrick! Funkar klockrent! 🙂

/Blakk

Min STi

modulated
                            Deltagare

Le’BloCC
                              Jag
                              Kan kanske bero på den svenska sommartiden som inte stöds av allaländer?? Det hela är ganska lätt avhjälpt genom att ställa in två timmars tidsskillnad istället.// Patrick P – bosatt i Swaziland ;)Regionsansvarig VästeråsTack för tipset Patrick! Funkar klockrent! :)/BlakkMin STi

Det är så dags nu, då det snart är vintertid, då är det
                              dags att bosätta sig i sverige igen.

// Patrick P – hörde jag istid?

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.