- Detta ämne har 12 svar, 1,213 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 3 månader sedan av modulated.
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2005 kl. 09:20 #22298NiklasDeltagare
När man citerar någon som kommer det ett “quote”-block i ens inlägg, mycket bättre än tidigare! Dock skulle det vara bra om det stod MatsN skrev istället för bara Quote för då ser man inte vem som citerats.
3 maj, 2005 kl. 10:33 #191071OzODeltagareNooooooterat! 🙂 Fyll på med buggrapporter/ideér.
* När man gör reply och citerar på PM och skickar så ser mottagaren quote-taggarna, dvs ingen HTML kod syns. Inte så snyggt.
* Dessutom ser PM-mailen lite konstiga då man gör reply-quote.
* Klockan går 1 timme fel trots att jag har ställt in Sthlm/Sweden i admin samt i min egen setup… hmm…
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::3 maj, 2005 kl. 10:40 #191079NiklasDeltagareVarför ser man inte underavdelningarna längre då man hoppar in i “roten” på forumet? Det var så smidigt tidigare då man kunde se i vilka avdelningar som det skrivits något nytt. Eller är det bara en inställning man måste göra själv?
EDIT: “Expand conferences” var en trevlig funktion. 😀 😉 Klicka på den så ser det ut som förr. Hehe
3 maj, 2005 kl. 10:56 #191078griml0ckDeltagareVarför ser man inte underavdelningarna längre då man hoppar in i “roten” på forumet? Det var så smidigt tidigare då man kunde se i vilka avdelningar som det skrivits något nytt. Eller är det bara en inställning man måste göra själv?EDIT: “Expand conferences” var en trevlig funktion. 😀 😉 Klicka på den så ser det ut som förr. Hehe
Håller med. Nu får man ju bara klicka en massa mera 🙁
3 maj, 2005 kl. 11:01 #191072OzODeltagareMen för i helvete…. allt är som vanligt. Det har dock tillkommit lite nytt. Men klicka och ställ in så det ser ut som förr. Det finns den möjligheten.
Klicka runt lite, leta i era menyer och i huvudmenyn. Upptäck det nya (det är inte så mycket) och återkom sen med buggar/idéer.
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::3 maj, 2005 kl. 11:06 #191080NiklasDeltagareHåller med. Nu får man ju bara klicka en massa mera 🙁
Nej, läs vad jag skrev så ser du hur man fixar det. 😉
4 maj, 2005 kl. 13:33 #191074StratDeltagareMina önskemål:
Jag skulle vilja ha en möjlighet att gå till senaste/sista inlägget i tråden. Nu får man alltid skrålla sig fram, och om det är flera sidor blir det ännu jobbigare.
När man skriver ett inlägg i en flersidig tråd hamnar man också på första sidan då man submittar. Man borde hamna på sitt nya inlägg.
Edit: Första/sista sidan i sidhantering vore också grymt.
🙂
4 maj, 2005 kl. 14:00 #191081NiklasDeltagareNär man klickar på en shortcut till senaste tråden som det skrivits i så kommer man till första inlägget i tråden. Borde man inte komma till sista inlägget i tråden?
Ex:
Wed May-04-05 02:51 PM
RE: Roliga bilder oc…
by Blocken4 maj, 2005 kl. 14:18 #191070SecretAgentManDeltagareMina önskemål:Jag skulle vilja ha en möjlighet att gå till senaste/sista inlägget i tråden. Nu får man alltid skrålla sig fram, och om det är flera sidor blir det ännu jobbigare.När man skriver ett inlägg i en flersidig tråd hamnar man också på första sidan då man submittar. Man borde hamna på sitt nya inlägg.Edit: Första/sista sidan i sidhantering vore också grymt.:)
Har med hakat upp mig lite på detta lilla, om än världsliga, problem. 🙂
/J
4 maj, 2005 kl. 19:38 #191073OzODeltagare6 maj, 2005 kl. 16:06 #191076modulatedDeltagareKlockan går 1 timme fel trots att jag har ställt in Sthlm/Sweden i admin samt i min egen setup… ]
Kan kanske bero på den svenska sommartiden som inte stöds av alla
länder?? Det hela är ganska lätt avhjälpt genom att ställa in
två timmars tidsskillnad istället.// Patrick P – bosatt i Swaziland 😉
Regionsansvarig Västerås
3 september, 2005 kl. 06:56 #191075BlockenDeltagareKan kanske bero på den svenska sommartiden som inte stöds av allaländer?? Det hela är ganska lätt avhjälpt genom att ställa in två timmars tidsskillnad istället.// Patrick P – bosatt i Swaziland ;)Regionsansvarig Västerås
Tack för tipset Patrick! Funkar klockrent! 🙂
/Blakk
3 september, 2005 kl. 07:49 #191077modulatedDeltagareLe’BloCC
Jag
Kan kanske bero på den svenska sommartiden som inte stöds av allaländer?? Det hela är ganska lätt avhjälpt genom att ställa in två timmars tidsskillnad istället.// Patrick P – bosatt i Swaziland ;)Regionsansvarig VästeråsTack för tipset Patrick! Funkar klockrent! :)/BlakkMin STiDet är så dags nu, då det snart är vintertid, då är det
dags att bosätta sig i sverige igen.// Patrick P – hörde jag istid?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.