SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor IHI VF22 Effekt?

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    dj_pelle
    Deltagare

jo det springer snabbt iväg det vet jag.. har byggt ganska många motorer i min tid dock aldrig till någon subaru.. än.. har inte satt någon budget utan jag vill bygg mig en vettig motor för lite bankörning om sommrarna med bra vrid och hyffsad driftsäkerhet.. jag får fundera lite och sedan höra av mig här igen för ni vet det här bättre än jag..

dj_pelle
      Deltagare

föresten en MD321T är det en bult on? för iså fall kanske man skulle klämma dit en sån å spridare.. blev lite sugen nu.. 🙂

Pirre
        Deltagare

föresten en MD321T är det en bult on? för iså fall kanske man skulle klämma dit en sån å spridare.. blev lite sugen nu.. 🙂

Japp, skall vara bolt on.

/ Henke – har en MD321M som skall på monteras när som =)

Kvarnis
          Deltagare

Jeep bolt-on
            Du menar inte en MD321H?, eller har du köpt någon av Mark’s nyaste skapelser?

Köp tillräckligt stora spridare när du köper dock 😉

Pirre
            Deltagare

Jeep bolt-on
              Du menar inte en MD321H?, eller har du köpt någon av Mark’s nyaste skapelser?

Köp tillräckligt stora spridare när du köper dock 😉

Hehe, tror inte det är en ny men finns som sagt inte på hemsidan.Pratade med Mark om lite vart jag vill lägga mig och kör ju 2 liters och siktar på säg 420-430 så han rekomenderade MD321M. Så effektmässigt ligger den imellan H och T. Grejar ca:400hk på 1,4 i ladd men går ju ladda mer om man vill ;). Ja, får se vad för spridare man kör på håller ju kvar vid vanlig soppa än så länge…

/ Henke

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.