SSC Allmänt snack Träffar IM + SSI Lansering Impreza MY08

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 62 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

BVS-Janets vita kanske?

/K

Niklas
      Deltagare

Blocken: Har IM sagt något om färger eller det kvittar dem? Personligen tycker jag det hade varit roligast om alla hade samma färg, varannan bil har samma färg eller om varje bil hade en unik färg. Så snyggt så möjligt men bättre att ha fullt startfält än att rata pga fel färg.

bobban
        Deltagare

helt orginal är bra om jag har kvar min kombi kommer jag

Surbarbro
          Deltagare

Okaj,grabbar!

Nu fick jag ju ett problem!

Yonaz:

Jag har ju två-05: orginal kombi + Leksaken ( och vad jag vet är den inte riktigt orginal. Eller har jag missat något?)

Jag ställer självklart upp om klubben har glädje av det.
            Fast jag måste ha en av kärrorna, om jag ska kunna jobba.

MVH/ Catrine eller mitt nya namn Surbarbro.

En som har talproblem.

😀 😀 😀 HIHI!

Patrik K
            Deltagare

Om det är Söndag den 2:a September 😉 så kan jag ställa upp Söndagen med min högst orginalaktiga silvriga -99 kåååmbi, vet inte om den platsar och om bara Söndagen räcker till (i annat fall kanske lånebil kan utlånas? :7 ) men jag är öppen för diskussion.

// Patrik K

Niklas
              Deltagare

Patrik: Tanken är väl precis som vilken mässa som helst att bilarna skall stå där från start till slut.

Patrik K
                Deltagare

Patrik: Tanken är väl precis som vilken mässa som helst att bilarna skall stå där från start till slut.

Ja men precis som jag skrev Niklas, kanske man kan få till ett billån :7

// Patrik K

BVS-Robban
                  Deltagare

Ja ”Janets” vita 00-a är ju i org skick samt svensksåld !Dock har den rosa kant på fälgarna men det kanske får en och annan tjej att titta lite extra på bilarna !
                    Om ni vill ha den bilen där så är den Klar !!

//R

CharolinaH
                    Deltagare

Hej!

Skulle behöva sammanfattade det som skrivits ovan:-)

Bilarna som behövs är:
                      MY94-96
                      MY97-98
                      MY99-00
                      MY01-02
                      MY03-04 Janne 248, bil?, färg?, finns på ort? m.m
                      MY06-07 Yonaz, STi, färg?, finns på ort? m.m
                      (svensksålda)

Bilarna kommer stå parkerade utanför Hotell Park Inn Såstaholm från söndag till torsdag 3-6 september.
                      Inte söndermoddade, utan hyfsat originalutseende och i bra skick är vad som behövs.

Niklas
                      Deltagare

”Hyffsat original” – innebär det att dekaler eller full dekor går bort? Hyr mycket styling går in under ”hyffsat”? Vingar, kolfiberdelar, icke original front och bak, annan än original vinge, bytta ljus,… bara så man vet om man är bortplockad på förhand eller inte.

Ett tips är väl att lägga upp en bild på bilarna så vi inte först gör en lista som alla accepterar men sen när ”domaren” får se bilarna så är ett antal ”inte passande”.

Min bil (MY00) som sedan bilden tagits fått på en liten STI läpp, blivit sänkt och fått nya startnummer dekaler på sidan:
                        http://www.shellkonto.nu/alien/albums/051111/02.jpg

Surbarbro
                        Deltagare

Hallå!

Var tog -05:orna vägen?

Jag vet: Två står hos mig!

😀 😀 😀

HIHI!

Jag är fortfarande tillgänglig.

Frågan är ju bara vilken av kärrorna.

Man kan ju bara tro att de ska sälja STI:n.

Tänk på att det finns massor av barnfamiljer.
                          Spännande vad detta blir för svar

Som mitt namn säger!

Surbarbro:D 😀

Subarumicke
                          Deltagare

SubaruMicke’s – 99:a?Staffe’s – 02:a?Surbarbro’s -05:a? /J

Dogbox och snikpreppad motor på Sellholmben gör sig väldigt dåligt i en monter som doktorn brukar säga. Så om vi skall ha en bil med kräm så ser jag nog personligen hellre en bil som fått lite mer tid nerlagt på utsidan också…dvs Jerrys.Fast vi kanske skall nöja oss med att intresserade skriver, annars lär denna tråden bli sjukhelvetes lång? 😉

Har inte dogbox 😀 Min bil är en 00a OBS Import , så då faller den bort ;( Den ska fixas till på utsidan i vinter 😉

Strat
                            Deltagare

Jag är inte omöjlig heller då jag bor väldigt nära. Sen vart gränsen för söndermoddad går får någon annan avgöra. Bilder:

http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/cars/Stratimp07/allimages.php

🙂

/Claes

Janne248
                              Deltagare

Janne 248, bil?, färg?, finns på ort?

Svensksåld Impreza WRX STi silver med 4300 mil på mätaren!
                                Finns i Ludvika 240 km nord-öst om Sthlm.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album572/mini_DSC00368.jpg

Mer bilder finns om du klickar på länkarna i min signatur.

Niklas
                                Deltagare

OT: #### vad din dekor är anonym Janne på vissa bilder, det är så coolt att du har ganska många loggor men vet man inte om det så ser man det inte alltid. Gud vad du och jag är bra. 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 62 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.